گل‌ها: آرش برهانی(۳۴) برای استقلال، انصاری(۷۵)، دیگو(۲+۹۰ پنالتی) برای صبا

ورزشگاه: یادگار امام قم، تماشاگر ۲هزارنفر

داور: مسعود مرادی

اخطار: صادقی، عمران‌زاده(استقلال)، لطیفی، حقی(صبا) شرح بازی: بازیکنان استقلال در نیمه دوم هرگز چیزی از خود به نمایش نگذاشتند. استقلال که نیمه اول با تک گل آرش برهانی پیروز از زمین بیرون آمده بود در نیمه دوم کاملا تحت تاثیر صبا بود و در نهایت در لحظات پایانی بازی را به حریف خود واگذار کرد. در این بازی پرتب و تاب که ۴ اخطاری هم در پی داشت، صبا در شرایطی به پیروزی رسید که قبل از بازی یک بار هم تیر آبی‌ها را لرزانده بود. شاید غیبت فرهاد مجیدی را بتوان به دلایل این شکست اضافه کرد، اما قبل از هر چیز باید از این نکته نوشت که آبی‌ها در نیمه دوم هیچ تغییر تاکتیکی خاصی یا تعویض منجر به برتری‌ای نداشتند و کاملا تحت تاثیر بازی حریف بودند که در خانه تیم بسیار خوبی است.

شرح گل‌ها:

۱ـ صفر(استقلال): دقیقه ۳۳ سانتر مواج جان واریو روی دروازه صبا با ضربه سر آرش برهانی تبدیل به گل اول بازی شد.

۱ـ۱(صبا): دقیقه ۷۵ حرکت پا به توپ انصاری در محوطه شش قدم با ضربه پای این بازیکن تبدیل به گل تساوی صبا شد.

۱ـ۲(صبا): بی‌احتیاطی عجیب امیرحسین صادقی در لحظات پایانی و خطای او روی دیگو یک پنالتی برای صبا به وجود آورد که این پنالتی را با خونسردی خود دیگو تبدیل به گل برتری صبا کرد.

اتفاق ویژه: تمام نتایج این هفته به نحوی عجیب علیه تیم‌های بالای جدول رقم خورد و استقلال هم از این موضوع مستثنی نشد. آنها که از حریف پیش افتاده بودند در نهایت در لحظات پایانی بازی را واگذار کردند تا خطر استیل آذین را بیش از پیش حفظ کنند.

بهترین بازیکن: محمد نوری و داود حقی دو بازیکن صبا نمایش خوبی در این بازی داشتند و از دلایل برتری صبا بر استقلال بودند.