گل‌ها: توره(۴۵) برای سپاهان، غلامی (۸۲)و نوروزی(۸۸) برای استیل آذین

ورزشگاه: راه‌آهن اکباتان، تماشاگر ۲هزارنفر

داور: خداداد افشاریان اخطار: حاج‌صفی، بنگر، حسینی(سپاهان)، غلامی، خسروی، شرفی، برجلو(استیل آذین)

اخراج: هادی عقیلی استیل آذین: حمیدنشاط‌جو، حسین کعبی، کاظم برجلو، میثم خسروی، مهدی مهدوی‌کیا، مهدی محمدی، لک‌چیرا، امیر شاپورزاده (۴۶رضا نوروزی)، افشین چاووشی (۶۲ فریدون زندی)، محمدغلامی، حمید شرفی (۷۰محمد مهدوی)

سرمربی: حمید استیلی

سپاهان: سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، محسن بنگر، محرم نویدکیا (۷۸محسن پاپی(۸۸ محمد طهماسبی)، سیدجلال حسینی، احمد جمشیدیان، شاهین خیری، احسان حاج‌صفی،‌ عمادرضا، ابراهیم توره، فرزاد حاتمی (۵۲مهدی جعفرپور)

سرمربی: امیرقلعه‌نویی

شرح بازی:

نقطه عطف این مسابقه زمانی بود که فریدون زندی سلانه‌سلانه وارد زمین شد تا جای چاووشی، مهاجم ناآماده استیل را بگیرد. تیمی که در غیاب علی‌کریمی با وجود آنکه بازی را در دست داشت؛ اما فاقد تفکر لازم برای گلزنی به نظر می‌رسید. گرچه آنها پیش از این، دو بار تیر دروازه حریف را لرزانده بودند. زندی که میانه خوبی با حمیداستیلی ندارد با حضور کوتاه در زمین، همه چیز را تغییر داد و گل تساوی را ساخت تا گل دوم هم روی شوت استثنایی نوروزی طومار سپاهان را در هم بپیچد. تا اینجای کار، استیل تنها تیمی است که موفق شده صدرنشین لیگ را در دو بازی رفت و برگشت از پیش رو بردارد. سپاهان که در نیمه اول روی هماهنگی توره و عمادرضا به گل رسیده بود، در این بازی مثل چند بازی گذشته تیم درخشانی نبود و در نیمه دوم آنقدر دفاع کرد تا در نهایت بازی را به شاگردان استیلی واگذار کرد.

شرح گل:

۱ـ صفر(سپاهان): در دقیقه ۴۵ پاس عمادرضا از جناح راست ابراهیم توره را صاحب توپ کرد و او از روی نقطه پنالتی گل اول را برای سپاهان رقم زد.

۱ـ۱ (استیل آذین): سانتر فوق‌العاده فریدون زندی روی محوطه شش قدم به غلامی رسید و او با ضربه سری دقیق گل تساوی را به ثمر رساند.

۲ـ ۱(استیل آذین): شوت استثنایی رضانوروزی از فاصله ۲۵ متری زیر طاق دروازه مهدی رحمتی نشست.

اتفاق ویژه: اخراج امیر قلعه‌نویی از روی نیمکت به دلیل اعتراض به خطای شدید جلوی روی نویدکیا یکی از اتفاقات مهم این بازی بود. ضمن اینکه از پنالتی هدر رفته مهدی مهدوی‌کیا نیز که روی تیر دروازه سپاهان نشست، نباید گذشت.

بهترین بازیکن: فریدون زندی با حضور دیرهنگام در زمین روند بازی را به سود استیل آذین عوض کرد. او بهترین بازیکن برای جانشینی کریمی بود که بی‌دلیل بیش از نیم‌ساعت روی نیمکت نشست.