غلامحسین پیروانی از تیم فوتبال امید جدا شد

پس از آن که در اواخر سال ۸۸ فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتبال امید را دارد، این کار به روزهای ابتدایی سال ۸۹ موکول شد. در این راستا صبح دیروز فریدون معینی به نمایندگی از مسوولان فدراسیون با امیرحسین پیروانی مربی تیم امید جلسه‌ای داشت که توافقات لازم برای عقد قرارداد در جلسه فوق حاصل نشد و در نهایت کار به قطع همکاری مربیان تیم امید با فدراسیون فوتبال انجامید.

گفته می‌شود پیشنهادات مربیان تیم امید مورد قبول فدراسیون قرار نگرفته و در مقابل تصمیم‌های فدراسیون برای تمدید قرارداد دور از تفکرات غلامحسین پیروانی بوده است. امیرحسین پیروانی ضمن تایید این خبر گفت: درباره جزئیات عدم توافق با فدراسیون فعلا صحبتی ندارم، اما کار تمام شد و نتیجه مذاکره با فدراسیون به قطع همکاری با سرمربی تیم امید منجر شد.

درخشش بارسا پیش از ال کلاسیکو

بارسلونا موفق شد تا به لطف درخشش ستاره‌های جوانش، به پیروزی ۱-۴ مقابل بیلبائو دست بیابد. بارسلونا آخرین گام خود را پیش از دیدار حساس ال کلاسیکو محکم برداشت و موفق شد تا با نتیجه ۱-۴ از سد میهمانش اتلتیک بیلبائو عبور کند. گل‌های بارسا در این دیدار را جفرن (۲۶)، بویان (۴۱ و ۵۸) و مسی (۶۶) به ثمر رساندند و تک گل تیم میهمان را سوسائتا (۷۶) برای اتلتیک به ثمر رساند.

پیشنهاد ۵۶۰ هزاردلاری گالاتاسرای به تراکتور

تراکتورسازی ـ گالاتاسرای در تبریز؛ این رویای بسیاری از هواداران پرطرفدار تبریزی است. گالا که سابقه قهرمانی در جام یوفا را نیز دارد، از باشگاه‌های مشهور اروپایی محسوب می‌شود که در حال حاضر، فرانک ریکارد را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتور از مذاکره این باشگاه با گالا برای برگزاری یک دیدار دوستانه خبر داده است. یکی ازشرایطی که این باشگاه ترک مطرح کرده است، دریافت ۵۶۰ هزاردلار هزینه شامل: هواپیمای چارتر، هزینه اقامت در تبریز و مخارج جانبی با این شرط که کلیه بازیکنان خارجی گالا در این بازی حضور داشته باشند. تاریخ پیشنهادی گالاتاسرای ۱۷ روز دیگر است و باشگاه تراکتور فعلا در حال بررسی موضوع است و ظاهرا نتیجه نهایی در ۲تا۳ روز آینده اعلام خواهد شد.

آنجلوتی صدر جدول را از فرگوسن گرفت

در حساس‌ترین دیدار از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و چلسی عصر شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

چلسی در شرایطی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستر رفت که قبل از شروع این دیدار با یک امتیاز کمتر نسبت به شیاطین سرخ در رده دوم جدول قرار داشت ولی کارلو آنجلوتی در رویارویی با آلکس فرگوسن، صدر جدول را از این مربی پس گرفت.آبی پوشان لندن در این مسابقه با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شکست دادند تا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کنند. چلسی با این برد ۷۴ امتیازی شد تا صدرنشین جدید لیگ برتر باشد و منچستر هم با ۷۱ امتیاز تیم دوم جدول است.