هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تراکتورسازی تبریز، توقف پیکان قزوین پرسپولیس و شکست استیل آذین و ابومسلم مشهد پیگیری شد. روز نخست از هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر جمعه درحالی به پایان رسید که در این بازی‌ها تیم تراکتورسازی در خانه توانست با نتیجه ۲بریک از سد استیل آذین بگذرد. پیکان قزوین هم با صبای قم یک بریک مساوی شدند. سایپا کرج نیز بعد از مدت‌ها به پیروزی رسید و تیم ابومسلم را یک بر صفر شکست داد. پرسپولیس هم پس‌از چند برد، در مقابل ملوان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

کعبی: دیگر پایم را در تبریز نمی‌گذارم

حسین کعبی روز بسیار سختی را در تبریز گذراند و جو به حدی علیه او بود که حمید استیلی مجبور شد او را در دقیقه ۸۰ تعویض کند. کعبی در مورد اتفاقاتی که در تبریز افتاد، می‌گوید: «علی کریمی‌به تبریز نیامد تا آنها هر کاری که می‌خواستند انجام دهند و تلافی‌اش را برسر من خالی کنند. انواع گوجه و خیار بود که به زمین می‌آمد و لیزر به صورت دروازه‌بان ما می‌انداختند. تا زنده‌ام دیگر پایم را در تبریز نمی‌گذارم و با هر تیمی‌که قرارداد ببندم تنها شرطم این است که به تبریز نروم. من جانم و خانواده‌ام را از سر راه نیاورده‌ام که به خاطر یک فوتبال آنها را به حراج بگذارم.

پیروزی ممفیس در غیاب حدادی

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز در غیاب حدادی سی و پنجمین برد خود را جشن گرفت. تیم ممفیس گریزلیز در ادامه رقابت‌های حرفه‌ای لیگ بسکتبال NBA صبح دیروز برابر نیویورک نیکس به برتری ۱۱۹ بر ۱۱۲ رسید و در همان مکان نهم جدول کنفرانس غرب باقی ماند. حامد حدادی، ملی‌پوش ایرانی ممفیس در این دیدار از روی نیمکت شاهد پیروزی هم تیمی‌هایش بود.

کارتینگ آزادی در قرق اتومبیل‌های دو دیفرانسیل

گردهمایی اتومبیل‌های دودیفرانسیل با معرفی برگزیدگان در مجموعه ورزشی کارتینگ آزادی برگزار شد. در پایان این گردهمایی که با حضور نزدیک به صد شرکت‌کننده برگزار شد، جواد ابراهیم، علی گمرکی و مهران سلطانی فر به ترتیب در کلاس‌های ۴، ۶ و ۸ سیلندر عناوین نخست را از آن خود کردند.

اصفهان صاحب خانه‌ گلف شد

خانه گلف اصفهان در زمینی به مساحت ۸ هکتار در مجموعه ورزشی کوثر اصفهان افتتاح شد. خانه گلف اصفهان با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و هیات گلف این استان با حضور دبیر فدراسیون گلف مدیرکل تربیت بدنی استان و مسوولان هیات گلف اصفهان در روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در زمینی به مساحت ۸ هکتار در مجموعه ورزشی کوثر اصفهان افتتاح شد.