ورزشگاه: پرنس عبدالله فیصل

داور: عبدالرحمان عبدو

اخطارها: فرشید طالبی و سید محمد حسینی (ذوب آهن) شرح بازی: الاتحاد بازی را بسیار خوب شروع کرد و در همان نیمه اول توانست به دو گل دست پیدا کند. ذوبی‌ها در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و کمتر کسی فکر می‌کرد که موفق به جبران دو گل خورده شوند، اما شاگردان ابراهیم زاده در نیمه دوم یک بازی اصفهانی را به نمایش گذاشتند. آنها بسیار منطقی بازی کردند و با حسابگری از دو موقعیت دو گل به دست آوردند تا با یک امتیاز عربستان را ترک کنند‌.

شرح گل‌ها: یک - صفر ( الاتحاد): اشتباه مدافعین ذوب آهن در محوطه جریمه باعث ایجاد موقعیت خطرناک شد که ضیا عبدالمالک از روی خط محوطه شش قدم توپ را به گل اول بازی تبدیل کرد. (دقیقه ۱۰ )

۲ - صفر ( الاتحاد) پاس عمقی محمد نور با ضربه ضیا عبدالمالک توسط برگردان برگشت داده شد و توپ برگشتی را نور از روی خط محوطه جریمه وارد دروازه کرد. (دقیقه ۴۳)

۲ - یک (‌ذوب آهن) ضربه محمد منصوری از درون محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان الاتحاد به اسماعیل فرهادی رسید که ضربه او حساب کار را۲ بر یک کرد. ( دقیقه ۵۲)

۲-۲ (‌ذوب آهن) سانتر محمد منصوری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر فرشید طالبی و در نهایت قدرت تمام کنندگی قاضی گل تساوی بازی را رقم زد. ( دقیقه ۵۴)

بهترین بازیکن: حسن اشجاری. او همه توپ‌های بازیکنان الاتحاد را زد و بازیکنان این تیم حتی یکبار هم نتوانستند از جناح چپ ذوب آهن نفوذ کنند.