شکایت ایران به فدراسیون جهانی تیراندازی

ایران نسبت به وضع قانون جدید پارلمان استرالیا مبنی بر عدم اجازه ورود اسلحه به استرالیا برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی تیراندازی اعتراض کرد. قرار بود تیم ملی تیراندازی به اهداف ثابت ایران برای شرکت در اردوی تدارکاتی یک هفته‌ای و حضور در رقابت‌های جام جهانی استرالیا راهی این کشور شود؛ اما به دلیل وضع قانونی جدید در پارلمان استرالیا مبنی بر اینکه برخی از کشورها از جمله ایران اجازه ورود سلاح به استرالیا را ندارند، این سفر لغو شد. این درحالی است که روادید این سفر نیز صادر شده بود. مقامات استرالیا از تیم ایران خواسته‌اند بدون سلاح راهی این کشور شوند و مسوولان برگزارکننده مسابقات به تیم ایران سلاح می‌دهند؛ اما طرف ایرانی با این مساله موافقت نکرده است.

تشییع جنازه کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال

منصور امیرآصفی بازیکن و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روزشنبه به دیار باقی شتافت. امیرآصفی که در سال ۱۳۱۲ به دنیا آمد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج سرطان صبح روزشنبه به دیار باقی شتافت. منصور امیرآصفی سابقه بازی در تیم‌های فوتبال کیان، آرارات و پرسپولیس به عنوان مدافع را دارد و در سال ۱۹۶۴ به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی توکیو شرکت کرده است. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ساعت ۹ صبح امروز از محل ورزشگاه شهید شیرودی و به مقصد بهشت زهرا انجام خواهد شد.

«رحمان رضایی» به تیم شاهین بوشهر پیوست

مدیرعامل باشگاه شاهین پارس جنوبی از پیوستن

«رحمان رضایی» به این تیم خبر داد. مجید حسینی کنگانی گفت: با توجه به مصدومیت‌ پورخسروانی و مجوز سازمان لیگ، رحمان رضایی را با قراردادی به مدت ۶ بازی در اختیار گرفتیم. رحمان رضایی در لیگ قطر توپ می‌زد که اخیرا با فسخ قراردادش به ایران برگشته بود.

استقلالی‌ها امروز در منزل حجازی

مدیر عامل، سرمربی و چند بازیکن تیم استقلال امروز برای عیادت از ناصر حجازی به منزل او می‌روند. عبدالصمد مرفاوی به نمایندگی از کادر فنی و چند بازیکن تیم به همراه امیررضا واعظی‌آشتیانی مدیرعامل باشگاه میهمان ناصر حجازی هستند.

کاوه رضایی، اولین طلای ایران در مکزیک

نخستین روز مسابقه‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در مکزیک با کسب یک مدال طلا برای ملی‌پوشان ایران به پایان رسید. در بخش پسران و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم ،کاوه رضایی در فینال نماینده کوبا را از پیش رو برداشت و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را برگردن آویخت. دیگر نمایندگان ایران در روز اول جایی بین سکونشینان نداشتند.