قرمزها پله سوم را پس گرفتند 

گل: محسن خلیلی(۵۰) برای پرسپولیس

ورزشگاه آزادی، تماشاگر ۲۰ هزار نفر، داور: محمود رفیعی

اخطار: جلال کاملی مفرد و ملادن بارتولویچ(فولاد)، کلاه کج(پرسپولیس)

پرسپولیس: میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، مجتبی شیری، حمیدرضا علی عسگر، شیث رضایی، عادل کلاه کج، کریم باقری(۷۵ بائو)، حسین بادامکی، حوارملامحمد(۸۷ محمد)، محسن خلیلی، هادی نوروزی(زارع)، سرمربی: دایی

شرح بازی: در دقیقه ۹۳ بازی زمانی که دوربین تلویزیون در یک نما دایی و جلالی را با هم نشان داد، بازی با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسیده بود علی دایی پنجمین برد متوالی در لیگ برای تیمش کسب کرده بود. بردی که حسابگرانه ترین و تاکتیکی ترین پیروزی تیم او محسوب می شد. پرسپولیس در تمام دقایق بازی به فولاد مسلط بود و با مهار غلامرضا رضایی و سیامک سرلک هرگز اجازه خودنمایی به این تیم نداد، تیمی که قبلا نشان داده چقدر در ضدحملات خطرناک است، اما قرمزها در روزی که با احتیاط بیشتری بازی می‌کردند در حالی بازی را با یک گل به سود خود تمام کردند و به نظر هدف دایی همین بود یک پیروزی مقابل فولاد که از زمان حضور جلالی قابل احترام تر و خطرناک تر بازی می کند. البته تیم جلالی در این بازی چندان شجاع و تهاجمی نبود. آنها در تمام ۹۰ دقیقه تحت تاثیر تیم پرسپولیس بودند و حتی بعد از گل خلیلی واکنش خاصی از خود نشان ندادند این برد با گل خلیلی برای پرسپولیس بسیار با ارزش است، چرا که سپاهان امروز در جهنم تبریز کار سختی در پیش دارد.

شرح گل: ۱ـ صفر(پرسپولیس): حرکت مجتبی زارع در محوطه جریمه و پاس او به ابراهیم شکوری با سانتر بی نقص وی توام شد و محسن خلیلی با یک ضربه سر زیبا گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند.

بهترین بازیکن: شیث رضایی مدافع پرسپولیس که در اواخر بازی نیز بازوبند کاپیتانی را به بازو بست، به همراه مجتبی شیری و عادل کلاه کج سه عنصر دفاعی پرسپولیس بودند که بدون اشتباه و مسلط بازی کردند.

اتفاق ویژه: در نیمه اول بازی فرار هادی نوروزی از پشت مدافعان فولاد او را در شرایط تک به تک با دروازه‌بان قرارداد که این موقعیت با پرچم مشکوک کمک داور آفساید اعلام شد. علی دایی بعد از این صحنه اعتراض شدیدی به تیم داوری داشت که همین مساله باعث شد کمک داوران دیگر اشتباه قبلی را تکرار نکنند.

نکته: فولاد خوزستان پیش از این بازی ۱۱ بازی پیاپی را واگذار نکرده بود. این تیم از هفته شانزدهم که در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن با یک گل شکست خورد، دیگر شکستی را متحمل نشد و رکورد شکست‌ناپذیری خود را به ۱۱ هفته رساند، اما با شکست در این دیدار این رکورد سرانجام شکست تا فولادی‌ها با دست خالی تهران را ترک کنند.