سقوط ایران به رده ششم تیم‌های آسیایی
فیفا تازه‌ترین رده‌بندی برترین‌های تیم‌های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که در این رده‌بندی تیم ملی فوتبال ایران با چهار پله سقوط در رده ۶۷ جهان و ششم آسیا قرار گرفت.

استرالیا،‌ ژاپن، کره جنوبی، عربستان و بحرین بالاتر از ایران هستند و با توجه به فاصله اندک ازبکستان با تیم ایران،‌ سقوط ایران به رده هفتم در رده‌بندی ماه‌های آتی دور از انتظار نخواهد بود.
در رده‌بندی جهانی اسپانیا قهرمان اروپا با ۱۶۴۲ امتیاز همچون ماه گذشته در صدر برترین تیم‌ها قرار دارد و برزیل،‌ هلند و ایتالیا به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم ایستاده‌اند.

دو تکواندوکار المپیکی شدند
دو تکواندو کار ایرانی حاضر در رقابت‌های انتخابی المپیک با کسب مدال‌های طلا و نقره موفق به کسب مجوز حضور در اولین دوره المپیک نوجوانان شدند.
رضا حسن‌زاده در وزن ۴۸- کیلوگرم با شکست تمامی رقبای جهانی موفق شد با کسب مدال طلا بلیت خود را برای سفر به سنگاپور رزرو کند. در بخش بانوان هم مریم شیرجهانی با کسب مدال نقره وزن ۴۴- کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک نوجوانان شد.

سپاهان خواستار برخورد با واعظ آشتیانی شد
مسوولان باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، از کمیته انضباطی خواستند با دخالت‌ها‌ی مدیرعامل استقلال برخورد کند.
باشگاه سپاهان اعلام کرد: در پی نامه نگاری‌ها و بیانیه باشگاه استقلال تهران خطاب به فدراسیون فوتبال و پاسخ‌های لازمی که فدراسیون فوتبال ایران به ادعاهای این باشگاه ارائه داد، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون خواستار رسیدگی این کمیته به دخالت‌های بی‌جا و اطلاعات غلطی شد که از سوی باشگاه استقلال ابراز می‌شود.
باشگاه سپاهان در این نامه خواستار برخورد با ادعاها و دخالت‌های غیرفنی استقلالی‌ها و تخلفات مکرر آنها از بخشنامه‌های کمیته انضباطی شده است.

پتروشیمی سوم شد
تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر با دومین پیروزی برابر صبامهر قزوین به عنوان سومی لیگ برتر دست یافت.
در دومین دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی ماهشهر میهمان صبامهر قزوین بود که در پایان توانست با نتیجه 83 بر 63 به برتری دست یابد و عنوان سومی را از آن خود کند. ماهشهری‌ها در دیدار رفت نیز با نتیجه 71 بر 64 به پیروزی رسیده بودند.