مشحون کینه‌ای و انتقامجو است

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در پایان نشست روز چهارشنبه‌اش، مهران شاهین‎طبع را به دلیل تخریب مسوولان ‌این فدراسیون به سه ماه محرومیت از حضور در تمام میادین ‌این رشته محکوم کرد. سرمربی تیم صبامهر قزوین بعد از اعلام‌این رای گفت: مشحون قبل از من خیلی‌ها را خانه‌نشین کرد، چون بی‎محبت، کینه‎ای و انتقامجو و به دنبال حذف آدم‌ها است. مهران شاهین‎طبع با ‌اشاره به نشست روز چهارشنبه ادامه داد: آغاز حرکت برای رسیدگی به‌این کار غیرقانونی بود پس چه انتظاری می‎توان از نتیجه و حکم صادره داشت.

او در مورد جلسه کمیته انضباطی گفت: بعد از‌اینکه وارد جسله شدم، رییس فدراسیون (محمود مشحون) چنان حرف‎ها و الفاظ رکیکی را به زبان آورد که حتی موجب اعتراض وکیل من شد. حتی برادر وی (محمدرضا مشحون) حرف‎هایی زدند که اصلا شایسته نیست من آنها را حتی به حالت نقل قول بیان کنم. آنها در حضور نمایندگان سازمان تربیت بدنی الفاظ رکیک زیادی به من گفتند.

شاهین طبع با‌اشاره به شخصیت رییس فدراسیون گفت‌: مشحون آزار می‌دهد. او آن شخصیتی نیست که مردم فکرش را می‎کنند. آنگونه که وانمود می‎کند، نیست، ظاهر و باطنی متفاوت دارد. منکر زحمات محمود مشحون نمی‎شوم، اما او نمی‎خواهد کسی سر راهش قرار بگیرد. از مردی که حدود ۷۰ سال سن دارد ‌این رفتارها بعید است.

او با تاکید بر‌اینکه تعداد کسانی که از شرایط موجود در بسکتبال ناراضی‎اند زیاد است، ادامه داد‌: آنها که شهامت داشته باشند، حرفشان را می‌زنند. البته شاید باشند کسانی که به خاطر نجابتی که دارند حرف نمی‎زنند. داوران و مربیان زیادی هستند که در حال حاضر خانه‌نشین‎اند. بازیکنانی که می‎توانند باشند، اما نیستند. مشحون دنبال حذف آدم‏هاست. ارمغانی، شجاع‌‎ پور و آقابیک از جمله کسانی هستند که آنها را از بسکتبال کنار گذاشته است.

سرمربی تیم بسکتبال صبامهر قزوین با ‌اشاره به تاثیر رابطه پدری و پسری روی برخی بازیکنان اضافه کرد:‌ آیدین کبیر بهترین بازیکن فینال سال گذشته بود، اما به تیم ملی دعوت نشد، چون مشحون با اسدالله کبیر (پدر آیدین) رابطه خوبی ندارد. او با علی توفیق بد است، چون پدر او (مجید توفیق) مثلا در دوران بازیگری به او پاس نداده است.

او که منتظر پاسخ مثبت رییس سازمان تربیت بدنی برای ملاقات با اوست، ادامه داد: آنقدر می‎گویم قانون ... قانون ... قانون... تا سعیدلو آن را بشنود و واکنش نشان دهد. اعتقاد دارم که سجادی و سعیدلو متفاوت با سیستم‎های قبلی هستند. من به نمایندگان سازمان تربیت بدنی گفتم که پرونده را به گونه‎ای برای شما وانمود می‎کنند که قانع شوید. حالا هم نسبت به رای محرومیت ۳ ماهه‏ای که برایم صادر شده است اعتراض دارم، اما چه فایده! شرایط باید عادلانه باشد. دو هفته پیش هم که مرا دو هفته محروم کردند تقاضای تجدید نظر دادم. اما رییس فدراسیون با استناد به یک بند آیین‏نامه تقاضای مرا رد کرد.‌این اولین بار بود که یک رییس روی تقاضای تجدیدنظر، نظر می‏داد.