رفتار سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که به همراه تیمش برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی آلمان به این کشور سفر کرده است، با انتقاد رسانه‌ها مواجه شد. دیه گو مارادونا روز دوشنبه در حالی به عنوان سرمربی، تیم خود را از کنار زمین در مونیخ تمرین داد که به نوشته رسانه های آلمان، سیگار در دست داشته و با چایی نیز از خود پذیرایی کرده است. وی که قرار بود بعد از تمرین در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران نیز شرکت کند، با تاخیر حدود یک ساعته در این کنفرانس حضور یافت و دلیل تاخیر خود را گرفتن دوش عنوان کرد.

عابدزاده: چرا رقم قرارداد دایی اعلام نشد ؟

دلخوری احمدرضا عابدزاده مربی سابق پرسپولیس از مسوولان باشگاه هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. این در حالی است که علی دایی روز دوشنبه در مصاحبه‌ای با صراحت اعلام کرد که عابدزاده به هیچ عنوان نمی‌تواند روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. عابدزاده به تازگی موضوع رقم قراردادش را بهانه کرده و به خاطر رسانه‌ای شدن مبلغ قراردادش توسط پرسپولیسی‌ها از مسوولان باشگاه شاکی است. عابدزاده با اشاره به اعلام نشدن مبلغ قرارداد علی دایی سرمربی جدید پرسپولیس به بهانه حرفه‌ای نبودن، از اینکه رقم قرارداد او رسانه‌ای شده گلایه‌مند است. مربی سابق پرسپولیس معتقد است اگر اعلام نکردن رقم قرارداد دایی حرفه‌ای نبوده، پرسپولیسی‌ها باید رعایت حال عابدزاده را هم می‌کردند و رقم قراردادش را با ریز جزئیات در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دادند.

پورحیدری: استقلال به ساختار دفاعی‌اش باخت

سرمربی اسبق استقلال گفت: این تیم در دیدار مقابل استیل‌آذین به خاطر اشکالات متعدد در ساختار دفاعی متحمل شکست شد. منصور پورحیدری گفت‌: دیدار این تیم مقابل استیل‌آذین از لحاظ فنی در سطح بالایی برگزار شد. تنها اشکالی که می‌توانم از این دیدار بگیرم این است که شاگردان صمد مرفاوی انگیزه و تمرکز دفاعی در حد تیم استقلال را نداشتند. در دیدار با استیل‌آذین ساختار دفاعی استقلال کاملا اشکال داشت و اگر استقلال می‌خواهد در آسیا نتیجه بگیرد باید این اشکال بزرگ را رفع کند.

زیدان: ترجیح می‌دهم بمیرم

زین‌الدین زیدان گفت: ترجیح می‌دهد بمیرد، اما از مارکو ماتراتزی به خاطر رخدادهای بازی پایانی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان عذرخواهی نکند. هواداران فوتبال با گذشت ۴ سال هنوز هم ضربه سر زیدان به سینه ماتراتزی در جریان فینال جام جهانی ۲۰۰۶ را به یاد دارند. ضربه سری که بسیار خبرساز و جنجال‌آفرین شد و حتی به قیمت از دست رفتن جام جهانی برای خروس‌ها تمام شد. کاپیتان تیم ملی فرانسه در جام جهانی هجدهم گفت: از فوتبال، هواداران و تیم عذرخواهی می‌کنم، اما از ماتراتزی نه. این باعث بی‌احترامی به خودم است. به جای این کار ترجیح می‌دهم بمیرم.