فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از روز سه شنبه با انجام چند بازی در غرب و شرق آسیا آغاز شد. این مسابقات در حالی آغاز شد که بنا به تصمیم مسوولان AFC جوایز قهرمانی و تیم‌های اول تا سوم این مسابقات افزایش قابل‌توجهی یافته و جوایز نقدی جدید توسط نمایندگان AFC اعلام شد. AFC قصد دارد به قهرمان فصل ۲۰۱۰ لیگ قهرمانان یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار جایزه نقدی بدهد. جوایز تیم نایب‌قهرمان و تیم سوم هم ۷۵۰ هزار دلار تعیین شده است. گفتنی است در فصل‌های گذشته جایزه قهرمان لیگ قهرمانان یک میلیون دلار بود.

تساوی بارسلونا و پیروزی بوردو

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با تساوی بارسلونا و پیروزی با ارزش بوردو پیگیری شد. در یکی از دیدارهای مهم سه شنبه شب بارسلونا در خانه اشتوتگارت به میدان رفت و به نتیجه تساوی ۱-۱ دست یافت. کاکائو در دقیقه ۲۶ این دیدار اشتوتگارت را پیش انداخت و زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه ۵۲ گل تساوی را به ثمر رساند. در دیگر دیدار این مرحله تیم بوردو در ادامه روند موفقیت‌هایش موفق شد با یک گل المپیاکوس را در یونان از پیش رو بردارد. در این مسابقه شاگردان رولان بلان بسیار بهتر از مهمان خود بودند و با گل سیانی که در دقیقه ۴۵ به ثمر رسید، گام بلندی برای صعود به مرحله بعد برداشتند.

رابطه سرد دایی و حوارمحمد

اگرچه علی دایی چند روز قبل در گفت‌وگوی تلفنی با حوارمحمد عذر این بازیکن را پذیرفت و با حضور او در تمرینات موافقت کرد، اما رابطه آنها مثل قبل چندان صمیمانه نیست. طی دو روز اخیر و با حضور ستاره عراقی پرسپولیس به محل تمرین ارتباط دایی با او مثل سابق چندان گرم نیست و سرمربی جوان پرسپولیس رابطه خشک و منضبط را با حوار ایجاد کرده است. این موضوع تا حدی مشهود است؛ به طوری که بازیکنان پرسپولیس و خبرنگاران حاضر در تمرین نیز متوجه این قضیه شده‌اند.

پاداش ویژه برای محمد محمدی

کادر فنی استقلال پاداش ویژه‌ای را برای محمد محمدی در نظر گرفته است. محمد محمدی، دروازه‌بان استقلال که در بازی مقابل الاهلی نمایش بسیار خوبی داشت، پاداش ویژه‌ای برای او در نظر گرفته شد. ‌این دروازه بان با گرفتن سه، چهار موقعیت صد در صد و مهار یک پنالتی نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت و به همین دلیل به عنوان بهترین بازیکن آبی پوشان انتخاب شد. بقیه بازیکنان ‌این تیم ۱۰۰ میلیون پاداش میانشان تقسیم شد تا با روحیه‌ای مضاعف راه را ادامه دهند. با‌ این روند پیش‌بینی می‌شود که محمدی تا اطلاع ثانوی جای وحید طالب‌لو را در ترکیب اصلی بگیرد.