افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،‌ منصور رشیدی را به عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم معرفی کرد. «مهدی تاج» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: با نظر قطبی از این پس رشیدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، کادر فنی و بازیکنان را همراهی خواهد کرد. امیدواریم رشیدی در کارش موفق باشد. گفتنی است رشیدی قبلا در تیم ذوب‌آهن (‌در زمان حضورتاج در هیات مدیره) مربی این تیم بوده است. تاج در خصوص چگونگی انتخاب رشیدی به عنوان مربی تیم ملی گفت: یک سرمربی با اختیاراتی که دارد نفرات و کادر فنی خود را انتخاب می‌کند که در این خصوص نیز طبق روال معمول اقدام شده است.

پیروزی پرگل رئال وتساوی اوساسونا

یک‌شنبه شب با انجام ۶ دیدار هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا پیگیری شد. در این رقابت‌ها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو توانست با نتیجه۶ بر۲ ویارئال را از پیش‌رو بردارد. در این دیدار که رئال مادرید برابر شاگردان فصل پیش مانوئل پیگرینی قرار گرفته بود، توانست با گل‌های کریستیانو رونالدو‌، کاکا (۲۱ پنالتی، ۷۹)، هیگوآین (۵۴، ۷۱) و آلونسو (۸۷ پنالتی) پیروزی پرگلی را تجربه کند. رئال با این پیروزی دوباره به یک قدمی بارسلونا در صدر جدول رقابت‌ها رسید. در دیگر دیدارها اوساسونا در حالی که جواد نکونام و مسعود شجاعی را در ترکیب ثابت خود داشت در سه دقیقه مانده به پایان مسابقه از شکست خانگی رهایی یافت و برابر وایادولید به تساوی یک بر یک دست یافت. نکونام در بیست و سومین بازی فصل اوساسونا حضوری کامل داشت، اما شجاعی در نیمه دوم و دقیقه ۵۲ جای خود را به خوان فران داد.

ایران-تایلند احتمالا رایگان خواهد بود

رییس کمیته تیم‌های ملی در خصوص برگزاری دیدار ایران و تایلند گفت: احتمالا این دیدار به صورت رایگان برگزار خواهد شد. دبیر کل فدراسیون با برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون انجام داده، مطمئنا شاهد برگزاری دیداری خوب خواهیم بود. تاج در ادامه بیان کرد: معتقدم سرمربی تیم ملی از تمام پتانسیل خود برای برگزاری دیدار جذاب با یک پیروزی قطعی استفاده خواهد کرد. این بازی برای تایلند حکم مرگ و زندگی داشته و برای صعود نیاز به برد این دیدار دارند.بازیکنان ما نیز مطمئنا با یک بازی جوانمردانه همچنان صدرنشینی خود را حفظ خواهد کرد.

اولیایی در آلمان کمپ افتتاح می‌کند

«کاظم اولیایی» مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان با درخواست فدراسیون فوتبال در آلمان کمپ افتتاح خواهد کرد. فدراسیون فوتبال قصد دارد پایگاهی در آلمان برای فوتبال ایجاد کند که اولیایی مامور راه‌اندازی و پیگیری آن شده است. این پروژه اهمیت زیادی برای فوتبال ایران دارد.