تیم بسکتبال ممفیس دیروز در غیاب حدادی مقابل میامی هیتس شکست خورد. لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا بامداد دیروز با برگزاری ۱۲ دیدار و شکست ممفیس پیگیری شد. تیم ممفیس در پنجاه و چهارمین بازی فصل خود در دیدار با میامی هیتس بیست و هفتمین شکست را با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۷ تجربه کرد تا در تعداد شکست‌ها و پیروزی‌ها مساوی شود. حامد حدادی، ملی‌پوش ایرانی ممفیس همانند دیدارهای گذشته از روی سکوها شاهد شکست هم تیم‌هایش بود. میامی امروز در حالی برابر یاران حدادی به پیروزی رسید که دواین وید، ستاره تیم خود را در اختیار نداشت و بیزلی از این تیم با کسب ۳۰ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.

مرجان کلهر آسیب دید

صبح جمعه به وقت محلی تمرینات تیم ملی اسکی در پیست ویستلر برگزار شد که مرجان کلهر تنها بانوی ایرانی حاضر در بازی‌های المپیک زمستانی ونکوو در حین تمرین مارپیچ بزرگ و در زمان عبور از دروازه‌ها تعادل خود را از دست داد و مصدوم شد. کلهر بلافاصله به بیمارستان دهکده‌ منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. عکس‌برداری از اعضای بدن کلهر نشان می‌دهد که آسیب دیدگی وی از ناحیه دست‌ها جدی نیست.پزشکان تمرین فردا را برای کلهر ممنوع کردند و وی باید دو روز دیگر برای آزمایش نهایی به بیمارستان دهکده مراجعه کند تا اگر مشکلی وجود نداشت تمریناتش را از سر بگیرد. ملی‌پوشان ایران در ونکوور به دلیل عادت نداشتن به پیست یخی شرایط سختی را تجربه می‌کنند.

ایران نماینده‌ای ندارد

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری بر روی پایگاه خود بهترین وزنه برداران مرد و زن سال ۲۰۰۹ را انتخاب می‌کند که در این میان نامی از نماینده کشورمان به چشم نمی‌خورد. سایت IWF، در مقررات شیوه انتخاب بهترین وزنه بردار سال ۲۰۰۹، موفقیت در مسابقات جهانی کره جنوبی را مبنای انتخاب قرار داده و از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی دعوت کرده تا ۳ نفر را به عنوان بهترین وزنه‌بردار انتخاب کنند. این در حالی است که ایران که پیش از این همواره در این فهرست نماینده داشت، نماینده‌ای در این فهرست ندارد.

دبیر سابق، نایب رییس تازه

فضل الله باقرزاده، سرپرست فدراسیون شمشیربازی با صدور حکمی سرپرست نایب رییسی این فدراسیون را منصوب کرد. در این حکم علیرضا پورسلمان به سمت نایب‌رییسی فدراسیون منصوب و از او خواسته شده تا برگزاری مجمع عمومی فدراسیون، با استفاده از توانایی‌های جامعه شمشیربازی کشور وظایف نایب رییسی فدراسیون را عهده دار شود.پورسلمان که هم اکنون به عنوان دبیر کل کنفدراسیون شمشیربازی آسیا در عرصه بین‌المللی به فعالیت مشغول است، پیش از این نیز دبیر فدراسیون شمشیربازی بوده است.