«منصور پورحیدری» پیشکسوت باشگاه استقلال پس از بازگشت آبی‌پوشان از عربستان حکم خود را به عنوان مدیرفنی این تیم دریافت خواهد کرد. قرار است پس از برگزاری دیدار استقلال مقابل الاهلی عربستان و بازگشت این تیم پورحیدری با حکم مدیریت فنی روی نیمکت بنشیند. چندی پیش در دیدار برگشت دربی مسوولان استقلال با دعوت از پورحیدری از وی نیز تجلیل کردند تا به نوعی زمینه بازگشت وی را فراهم کنند. همچنین این مربی چندی پیش نیز با حضور در باشگاه‌ جلسه‌ای را با امیرواعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال برگزار کرد.

برهانی به دلیل اختلاف با استقلال از سفر جا ماند

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران برای انجام اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بامداد دیروز ایران را ترک کردند و اتفاق مهم در سفر آبی‌پوشان، غیبت آرش برهانی مهاجم این تیم بود. استقلال در شرایطی ایران را ترک کرد که آرش برهانی همراه استقلالی‌ها به عربستان نرفت. در مورد جا ماندن این بازیکن از سفر به عربستان حرف و حدیث و شایعات مختلفی مطرح شده است ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که او به دلیل اختلاف با باشگاه استقلال از سفر به عربستان جا مانده است.بعضی از سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که برهانی به دلیل مصدومیت، سرماخوردگی و همچنین ناراحتی از نیمکت‌نشینی‌های اخیر به عربستان نرفته است.

گفت‌وگوی مورینیو با رئال مادرید

آقای خاص خبرها در مورد تماس او با رئال مادرید را نادرست دانست. روزنامه اسپانیایی مارکا از گفت‌وگوهای زودهنگام

رئال مادرید با ژوزه مورینیو برای پذیرش سمت سرمربیگری این تیم نوشت. براین اساس قرار بود سرمربی پرتغالی اینترمیلان در پایان فصل جاری جایگزین مانوئل پیگرینی شود. با این حال سرمربی سال‌های پیش چلسی و پورتو در نشستی خبری پیش از بازی اینتر - سامپدوریا درباره این شایعه گفت: تماس احتمالی با رئال مادرید ساختگی است. عده‌ای با این که من تنها در نشست‌های خبری صحبت می‌کنم و در برنامه‌های تلویزیونی حاضر نمی‌شوم، مشکل دارند. خودم را به انجام این کار وادار نمی‌کنم، چرا که از این کار خوشم نمی‌آید.