پیکان که شش هفته قادر به پیروزی در لیگ نشده بود این بار با یک بازی تهاجمی و استفاده از سه مهاجم، برد قاطعی به دست آورد و شاگردان عزیزی را به انتهای جدول فرستاد.

گل‌ها:‌ پوراسدالله (۲۶)، دقیقی(۵۹)، عباس‌فرد(۷۹) برای پیکان، شریفات(۲۹) برای استقلال اهواز ورزشگاه شهیدرجایی قزوین، تماشاگر۵۰۰ نفر داور: مسعود مرادی

استقلال اهواز: نادر غبیشاوی، عبدالله توحیدی‌مهر، جواد رزاقی، حسین ماهینی(۸۲ امین شریفی)، خیرالله ویسی، مصطفی بیژنی، جاسم صادقی، رضا معقولی(۷۴ افشین کمایی)، اسماعیل شریفات(۷۷ عبدالهادی خنی‌فر)، محمد فعال، میلاد میداودی سرمربی: خداداد عزیزی

پیکان: مسعود غلامعلی‌زاد، حسین معمار، لوییز کارلوس، روح‌الله سلطانی، حمید هدایتی، علی قربانی، محمدرضا طهماسبی، محمود پوراسدالله(۸۶ جهانگیر عسگری)، ایمان رزاقی‌راد(۹۰ امیرمیربزرگی)، سعید دقیقی، علیرضا عباسفرد(۸۴ علی سلمانی)

سرمربی: حمید درخشان

شرح گل‌ها:

۱ـ صفر(پیکان): در دقیقه ۲۵ پاس رو به بیرون عباسفرد در محوطه شش قدم به محمود پوراسدالله رسید که این بازیکن با ضربه زمینی دروازه استقلال اهواز را باز کرد.

۱ـ۱(استقلال اهواز): در دقیقه ۲۶ اسماعیل شریفات با شوت زمینی خود از پشت محوطه ۱۸ قدم بازی به تساوی کشیده شد.

۲ـ۱(پیکان): در دقیقه ۶۰ شوت سعید دقیقی دور از دستان دروازه‌بان استقلال اهواز در قعر دروازه آبی‌های اهوازی جای گرفت.

۳ـ۱(پیکان): در دقیقه ۷۹ علیرضا عباسفرد با یک ضربه چیپ توپ را از بالای دستان نادر غبیشاوی وارد دروازه‌ استقلال اهواز نمود.

اتفاق ویژه: استقلال اهواز که زمانی با برد مقابل پرسپولیس در عرش سیر می‌کرد با وجود استفاده از کادرفنی جدید باز هم ناموفق بود. حالا شاگردان عزیزی در رده هفدهم جدول حضور دارند و تنها یک معجزه می‌تواند آنها را از سقوط نجات دهد.

بهترین بازیکن: علیرضا عباسفرد ضمن به ثمر رساندن گل، پاس گل اول پیکان را به پوراسدالله داد و در مجموع در دقایق حضورش در میدان بازیکن موثری برای خودروسازان بود.