ابومسلم بعد از باخت مقابل فولاد با تیم هفدهم جدول هفت امتیاز اختلاف دارد و بعید به نظر می‌رسد که دیگر حتی معجزه هم بتواند باعث بقای مشکی پوشان در لیگ برتر شود.

گل: سعید رمضانی

ورزشگاه‌: تختی اهواز‌، تماشاگران: حدود ۲ هزار نفر

داور: سعید مظفری زاده

اخطار: میثم حاجیان از ابومسلم و جواد شیرزاد و بارتولوویچ از فولاد

فولاد خوزستان: حسین آشنا، جلال کاملی مفرد، جابا مجیری، جوادشیرزاد، علی حمودی، سیامک سرلک (‌مجید خدامرادی)، سعید رمضانی، نادر احمدی (۵۸- بارتولوویچ)، بختیار رحمانی (آرش افشین)، کریم شاهوردی، غلامرضا رضایی

سرمربی: مجید جلالی

ابومسلم مشهد: مجید غلامی، داود سید عباسی، وحید عسگری، میثم حاجیان، ابراهیم لوینیان، فرشاد بهادرانی، سعید خانی (۶۱- داود دانش دوست)، علی حقدوست، امجد شکوه مقام (مصطفی شهرکی)، محمد حسن رجب زاده ( یونس شاکری)، جراردو جونیور

سرمربی: پرویز مظلومی‌

شرح بازی:

جدال تیم‌هایی که دغدغه سقوط را به هر شکل حس می‌کردند با یک گل به سود فولاد به پایان رسید. با این نتیجه بقای فولاد به همان مقداری مسجل شد که سقوط ابومسلم. دو تیم موقعیت‌های گل روی دروازه‌ها داشتند، اما این فولاد بود که بهتر از موقعیتش استفاده کرد و با همین یک گل توانست خودش را برای جشن صعود آماده کند.

شرح گل

(یک- صفر) فولاد: حرکت سعید رمضانی از چپ با دریبل دو مدافع ابومسلم همراه شد تا خود او با یک ضربه بغل پای آرام توپ را وارد دروازه کند.

بهترین بازیکن: سعید رمضانی. او با تجربه اش هم توانست به خوبی میانه میدان را در اختیار فولاد قرار بدهد و هم با یک گل حساس تلافی تمام پنالتی‌های از دست داده را در بیاورد.

اتفاق ویژه: فولاد از هفته شانزدهم که در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن با یک گل شکست خورد، دیگر شکستی را متحمل نشد و رکورد شکست‌ناپذیری خود را به ۱۱ هفته رساند. این تیم در ۱۱ هفته اخیر صاحب ۵ پیروزی و ۶ تساوی شده است.