حضور مارکو و دی‌کارمو مربی و بازیکن برزیلی در پرسپولیس و نوع قرارداد آنها در زمان مربیگری افشین قطبی و مدیریت داریوش مصطفوی، یکی از اتفاقات عجیب و ابهامات تاریخ این باشگاه است. پرسپولیسی‌ها بابت به خدمت گرفتن این مربی و بازیکن برزیلی حدود ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار دلار هزینه کردند، اما بازدهی این برزیلی‌ها اصلا با پول قراردادشان سنخیت و همخوانی نداشت و در واقع باشگاه پرسپولیس از بابت جذب آنها چندین میلیون تومان متضرر شد.

با گذشت حدود دو سال از حضور دی‌کارمو و مارکو در پرسپولیس و تسویه حساب باشگاه با آنها، پرونده عجیب این دو برزیلی هنوز در سازمان تربیت بدنی باز است، به خصوص اینکه مشخص شده دی‌کارمو با پول کلانی که از بابت حضور چندماهه در پرسپولیس گرفت در برزیل یک پرنده فروشی باز کرده است! گویا مسوولان جدید سازمان تربیت بدنی قصد دارند پرونده برزیلی‌های پرسپولیس را به جریان بیندازند و از مدیریت آن زمان باشگاه درباره مارکو و دی‌کارمو بازخواست کنند؛ بنابراین احتمال احضار مصطفوی و مسوولان سابق باشگاه پرسپولیس به سازمان جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره این موضوع وجود دارد.

دستور برای استعفای دوشغله‌ها

فارس - سازمان تربیت بدنی طی نامه‎ای رسمی به فدراسیون تنیس روی میز با مطرح کردن دوباره بحث دوشغله‎های ورزشی خواستار کناره‎گیری مهرداد علیقارداشی از سمت دبیری این فدراسیون شد.

علیقارداشی در زمان ریاست شاهرخ شهنازی بر فدراسیون تنیس روی میز به عنوان دبیر در این فدراسیون مشغول به کار بود.

او بعد از معرفی محمدزارع پور اشکذری به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی میز به همکاری با وی ادامه داد، اما طبق دستور کتبی سازمان تربیت بدنی باید هرچه زودتر استعفای خود را از دبیری فدراسیون اعلام کرده یا اینکه شغل دیگر خود را کنار بگذارد.

علیقارداشی همزمان در بخش خدمات فرودگاه مهرآباد نیز فعالیت دارد.

نیاز۱۵۰ میلیاردی برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان

سرپرست ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: درصورت اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار، ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرام حفیظی گفت: ساخت این ورزشگاه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: ساخت این ورزشگاه ۱۰ هکتاری از سال ۷۶ آغازشد و تاکنون برای ساخت ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان اصفهان،۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.