دو بازیکن مصدوم استقلال به تمرینات این تیم بازگشتند. استقلال که خود را برای دیدار روز چهارشنبه مقابل مس کرمان آماده می‌کند پس از مدت‌ها مجتبی جباری را در تمرینات خود دید. این بازیکن که در ابتدای فصل دچار آسیب دیدگی شده بود از روز جمعه در تمرینات استقلال حاضر شد و به صورت انفرادی تمرین کرد. هاشم بیک‌زاده دیگر بازیکن استقلال که مدتی از میادین فوتبال دور بود از روز جمعه در تمرینات تیمش شرکت کرد.

امشب میلان - من‌یونایتد در سن سیرو

دور رفت از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار بین تیم‌های میلان - منچستریونایتد و لیون - رئال مادرید آغاز می‌شود. تیم فوتبال میلان ایتالیا در حالی امشب در دیدار رفت از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو میزبان منچستریونایتد انگلیس است که در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ ، این تیم را از دور این رقابت‌ها حذف کرده است. دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها را تیم‌های المپیک لیون فرانسه و رئال مادرید اسپانیا برگزار خواهند کرد.

پیروزی شالکه واینتراخت

در دیدارهای باقی مانده از رقابت‌های هفته بیست و دوم بوندس لیگا، شالکه توانست با نتیجه ۰-۲ مقابل میهمانش کلن به پیروزی دست یابد. در دیداردیگر نیز اینتراخت فرانکفورت با نتیجه ۱- ۲ مقابل فرایبورگ به پیروزی رسید. در حال حاضر بایر لورکوزن و بایرن مونیخ با ۴۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند. شالکه با ۴۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و هامبورگ، بورسیا دورتموند، وردربرمن و اینتراخت فرانکفورت در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اولین باخت بارسا دررقابت‌های این فصل لالیگا

یکشنبه شب شش دیدار ازهفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا به پایان رسید و در یکی ازاین دیدارهاتیم بارسلونا درخانه اتلتیکومادرید با نتیجه دو بر یک مغلوب میهمان خود شد. این اولین باخت بارسا در این فصل بود. پیش از این تیم رئال مادرید شنبه شب موفق شده بود تا در خانه مقابل تیم خه رس که با تنها ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است، به برتری صفر-۳ دست یابد. بدین ترتیب فاصله امتیازی این دو تیم درجدول رده‌بندی به عدد۲ رسید. در دیگر دیدارهای برگزار شده این نتایج به دست آمد: سویا ۱- اوساسونا صفر/ اسپانیول ۲- دپورتیوو لاکرونیا صفر/ ختافه ۲- آلمریا ۲/ راسینگ سانتاندر صفر- مالاگا ۳/ وایادولید ۱- ساراگوسا۱.

اولین پیروزی یووه با زاک

دیدارهای یکشنبه شب رقابت‌های هفته بیست و چهارم سری آ به پایان رسید و در مهم‌ترین دیدارها، یوونتوس توانست برای اولین بار از زمان حضور زاکه رونی روی نیمکت مربی‌گری این تیم به پیروزی برسد وتیم جنوا را با نتیجه ۳بر۲ شکست دهد. اینتر نیزدرخانه ناپولی با نتیجه بدون گل متوقف شد. در حال حاضر اینتر همچنان با ۵۴ امتیاز در صدر است. رم با ۴۷ امتیاز دوم است و میلان با کسب ۴۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد. یوونتوس با این پیروزی و کسب ۳۸ امتیاز توانست خود را به رده چهارم برساند.نتایج دیدارهای برگزار شده بدین ترتیب است: کالیاری ۳- باری ۱ / کاتانیا صفر- آتالانتا صفر / کیه وو صفر- سیه نا۱/یوونتوس ۳- جنوا ۲/ لیورنو صفر- بولونیا ۱/ پارما صفر- لاتزیو ۲.