طبق گزارش منتشره در روزنامه‌سان، موکش آمبانی، هفتمین مرد ثروتمند دنیا، آماده است تا همراه با یک سرمایه‌دار هندی دیگر برای برعهده گرفتن قدرت در آنفیلد وارد عمل شده و بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کند. آمبانی و سوبراتا روی، هر یک اعلام آمادگی کرده‌اند تا برای پرداخت بدهی ۲۳۷ میلیون پوندی باشگاه وارد عمل شوند و در عوض ۵۱ درصد از سهام باشگاه را دریافت کنند. آمبانی ۵۲ ساله که مالکیت شرکت‌های متعددی را در اختیار دارد و ثروت شخصی او حدود ۳۲ میلیارد یورو (در نوامبر سال ۲۰۰۹) برآورد شده است، تمایل زیادی برای محقق کردن خواسته‌اش دارد.

ناطق نوری رییس ماند

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس صبح سه‌شنبه در محل هتل هویزه به ریاست حمید سجادی رییس مرکز توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی سازمان تربیت بدنی برگزار شد که در نهایت احمد ناطق نوری با کسب ۳۴ رای از ۳۴ رای ماخوذه برای یک دوره چهارساله دیگر در سمت قبلی خود ابقا شد. ناطق نوری در حالی توانست با رای قاطع اعضای حاضر مجمع در سمت خود ابقا شود که هیچ رقیبی در انتخابات نداشت. در این مجمع ۱۰ نفر از اعضا غایب بودند که از جمله آنها می‌توان به روسای هیات‌های تهران، خراسان رضوی و بوشهر و نمایندگان بخش‌های مختلف اشاره کرد. ناطق نوری از سال ۱۳۶۸ ریاست فدراسیون بوکس را برعهده گرفته است.

کریمی و نیکبخت به سمت دایی نرفتند

«علی کریمی» و «علیرضا نیکبخت» ۲ بازیکن استیل آذین صبح دیروز با علی دایی روبه‌رو نشدند. اردوی استیل آذین در هتل آکادمی المپیک برپا شده است و نکته جالب اینکه در همین هتل صبح ها کلاس مربیگری درجه A برگزار می‌شود که علی دایی نیز در آن شرکت می‌کند. وقتی دایی در لابی هتل حضور داشت کریمی و نیکبخت به سمت او نرفتند و برخی از بازیکنان استیل آذین، حشمت مهاجرانی، حمید استیلی، مسعود عنایت و آجرلو به دایی خوشامد گفتند.

تمرد بانوان فوتسالیست از حضور در اردو

تیم فوتسال بانوان در حالی از ۱۸ بهمن اردوی ۵ روزه خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده که ۱۱ بازیکن حاضر به شرکت در اردو نشده‌اند. لوسا سرمربی اوکراینی تیم فوتسال بانوان از ۲۵ بازیکن برای شرکت در اردو دعوت کرده بود. درباره تیم فوتسال بانوان به خصوص پس از چهارم شدن در بازی‌های داخل سالن ویتنام شایعات زیادی مطرح شد، از جمله اینکه شماری از بازیکنان بابت اینکه سرمربی تیم ملی به آنها زیاد بها نداده ناراحت شدند و شماری هم لوسا را مربی مناسبی برای تیم ملی نمی‌دانستند و از این رو عدم حضور در اردو را به ناراحتی و شاید نوعی اعتراض آنها به کادر فنی اعلام کردند.

فیلم دربی و داوری مظفری‌زاده در FIFA

فیلم بازی دیدار برگشت پرسپولیس و استقلال، برای FIFA و AFC ارسال می‌شود تا عملکرد تیم داوری این بازی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد. مسعود عنایت رییس کمیته داوران با ابراز رضایت مسوولان فدراسیون از قضاوت سعید مظفری‌زاده داور جوان دربی سرخابی‌ها، از ارسال فیلم بازی به AFC خبر داد. به گفته عنایت برای آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته داوران‌ آن و FIFA در جریان عملکرد داور بین‌المللی فوتبال ایران قرار بگیرند و امتیاز مظفری‌زاده در رنکینگ داوران بین‌المللی آسیا بالاتر برود، قرار است فیلم بازی به مالزی و سوئیس ارسال شود.