جنجال بر سر مالکیت پیست اسکی شمشک

برنده مزایده پیست اسکی شمشک مدعی شد که رییس فدراسیون اسکی بر خلاف قانون، اجازه در اختیار گرفتن این پیست را به او نمی‌دهد.

محسن شمس‌الدینی در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۸ آبان سال جاری، من، فدراسیون اسکی و ۳ شرکت دیگر در مزایده پیست اسکی شمشک شرکت کردیم تا برنده این مزایده مشخص شود.

وی در ادامه افزود: در آن مزایده فدراسیون اسکی ۱۰۵ میلیون پیشنهاد داد، اما من با ۱۵۵ میلیون برنده مزایده شدم تا از تاریخ اول دی به مدت ۴ ماه، بهره‌برداری این پیست را بر عهده بگیرم.

برنده مزایده پیست اسکی شمشک تصریح کرد: طی نامه‌ای به من ابلاغ شد که پول قسط اول‌، چک‌ها و ضمانت بانکی را تحویل دهم، ولی با وجود آنکه تمامی این مراحل انجام شد، این پیست تحویل داده نشد. محسن شمس الدینی توضیح داد: پس از نامه نگاری‌های متعدد اعلام شدکه به دلیل آنکه فدراسیون ظرف این مدت ۶۲ میلیون تومان در پیست سرمایه‌گذاری کرده نمی‌توان آن را به غیر

واگذار کرد.

برنده مزایده پیست شمشک ادامه داد: طبق قراردادی که با شرکت تجهیز و توسعه داشتیم، قرار شد که پیست اسکی شمشک از تاریخ اول دی ماه تا اول فروردین ماه در اختیار ما قرار گیرد، اما با گذشت حدود یک ماه و نیم از این قرارداد هنوز نتوانسته‌ایم به حق خود برسیم. وی در ادامه تاکید کرد: در طول این مدت پیست در اختیار فدراسیون بوده و بیشتر مسابقات خود را در آن برگزار کرده است.

اظهارات برنده مزایده پیست شمشک در حالی است که عیسی ساوه شمشکی رییس فدراسیون اسکی چندی پیش در مصاحبه ای عنوان کرده بود که مالکیت پیست‌ها متعلق به شرکت تجهیز است و این شرکت پیست‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرده است تا با سرمایه‌گذاری این بخش و تجهیز بیشتر، تعداد پذیرش اسکی بازان را از ۵هزار نفر به ده هزار نفر برساند. این بخش خصوصی موظف است از مردم عادی ۸۰۰۰ تومان، برای دانشجویان در طول هفته(به جز پنجشنبه و جمعه) ۶۰۰۰ تومان هزینه بگیرد و برای اهالی منطقه، استفاده از پیست رایگان باشد.