جان تری پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال انگلیس از او گفت، قصد دارد برسر این سمت مبارزه کرده و پیش از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ بار دیگر رهبری بازیکنان تیم ملی انگلیس را در درون میدان به دست بگیرد. تری که به دنبال مشکلات اخلاقی مجبور شده است بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را به دستور فابیو کاپلو به ریوفردیناند واگذار کند در این باره به روزنامه انگلیسی سان گفت: فکر می‌کنم بتوانم دوباره کاپیتان بشوم، البته چنانچه همه چیز دوباره آرام شود. در تمام زندگی‌ام جنگیدم و اکنون هم کوتاه نخواهم آمد.

نیجریه به دنبال هیدینک یا فان خال

فدراسیون فوتبال نیجریه سرمربی تیم ملی این کشور را در فاصله ۴ ماه مانده تا جام جهانی فوتبال از کار برکنار کرد. ناکامی عقاب‌ها در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا در آنگولا علت برکناری شایبو آمودو بود. از گاس هیدینک سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال روسیه به عنوان گزینه مورد نظر عقاب‌ها یاد می‌شود و یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی سران فوتبال نیجریه لوئیس فان خال سرمربی هلندی بایرن مونیخ است.

ادامه ناکامی‌های یووه

یوونتوس هفته بیست و سوم رقابت‌های سری A را با تساوی پشت سرگذاشت. بیست و سومین هفته رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایتالیا شنبه شب با دو دیدار آغاز شد. در این رقابت‌ها یوونتوس در خانه لیورنو در حالی به تساوی یک بر یک رضایت داد که با اخراج فلیپه ملو هافبک برزیلی خود ۱۰ نفره بازی می‌کرد. در این مسابقه ابتدا فیلیپینی در دقیقه ۲۶ لیورنو را از حریف پیش انداخت، اما درادامه لگروتالیه در دقیقه ۴۲ برای یووه گلزنی کرد تا بانوی پیر فوتبال اروپا از نهمین شکست فصل خود نجات پیدا کند. در پالرمو هم تیم این شهر برابر پارما دو بر یک به پیروزی رسید و خود را به تیم‌های صدرجدول نزدیک‌تر کرد.