دبیر هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: از ۱۰ روز پیش که حادثه بهمن برای پنج کوهپیمای کوه دالاخانی سنقر بوجود آمد تاکنون موفق نشده‌ایم فرد مفقود شده در این حادثه را پیدا کنیم. کیومرث لارتی اضافه کرد: ۱۰ روز پیش پنج کوهنورد که از کارکنان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش به صورت آزاد و بدون هماهنگی با هیات، کوهپیمایی خود را به کوه دالاخانی از ارتفاعات شهرستان سنقر آغاز کردند که در موقع بازگشت دچار سانحه بهمن شده و دو نفر از آنها دچار آسیب جزئی شده و یک نفر دیگر مفقود شد که تاکنون موفق به یافتن این کوهنورد نشده‌ایم.

خسروی وفا در ریاست کمیته ملی پارالمپیک ابقا شد

محمود خسروی وفا با کسب اکثریت آرا برای چهار سال دیگر در سمت ریاست کمیته ملی پارالمپیک ایران ابقا شد. مجمع انتخاباتی ریاست کمیته ملی پارالمپیک صبح روز یکشنبه به ریاست بهرام افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که طی آن محمود خسروی وفا، رییس کنونی کمیته ملی پارالمپیک برای چهار سال آینده در سمت خود ابقا شد. مجمع با حضور ۵۷ عضو برگزار شد که خسروی وفا با ۵۳ رای موافق و چهار رای سفید قاطعانه در سمت خود به عنوان رییس کمیته ملی پارالمپیک ابقا شد. اعضای مجمع کمیته ملی پارالمپیک ۶۶ نفر هستند.

نوشاد عالمیان نماینده ایران در کاپ مردان آسیا

نوشاد عالمیان در کاپ مردان آسیا در چین شرکت می‌کند. بیست و سومین دوره مسابقات تنیس روی میز کاپ آسیا روزهای ۶ الی ۸ فروردین ماه ۸۹ با حضور ۱۶ بازیکن از مناطق مختلف آسیا در شهر گوانگجو چین برگزار می‌شود و نوشاد عالمیان نفر اول تیم ملی کشورمان در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

دعوت از داور زن ایرانی به رقابت‌های تیراندازی آسیا

کنفدراسیون تیراندازی آسیا از «ندانوذری»، داور بین المللی کشورمان برای قضاوت مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو چین دعوت به عمل آورد. نوذری دارای مدرک درجه A داوری بین‌المللی بوده و هم اکنون عضو کمیته فنی داوری کنفدراسیون آسیا است. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی در آسیا، آبان‌‌ماه سال آینده به میزبانی چین برگزار می‌‌شود.