کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: بیش از ۲۷۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۸۲ کشور در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکوور شرکت می‌کنند و این تعداد یک رکورد جدید را برای بازی‌های المپیک زمستانی ثبت می‌کند. تعداد شرکت‌کنندگان در بازی های المپیک زمستانی تورین در سال ۲۰۰۶، ۲۵۰۸ ورزشکار به نمایندگی از ۸۰ کشور بود.

در بازی‌های المپیک زمستانی ونکوور که از ۱۲ تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۰ برگزار خواهند شد، ورزشکاران در ۸۶ رویداد ورزشی با یکدیگر رقابت می کنند. تیم ملی اسکی ایران با ۴ اسکی باز (۳مرد و یک زن) ۲۰ بهمن ماه راهی کانادا می‌شود.

شکست ممفیس در غیاب حدادی

در ادامه لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا بامداد دیروز ۱۰ دیدار برگزار شد که در این دیدارها تیم ممفیس گریزلیز برابر هیوستون راکتس ۱۰۱ بر ۸۳ شکست خورد.

شاگردان هالینز که در کوارتر نخست با نتیجه (۲۵ بر ۲۵) به تساوی رسیده بودند، در ۳ کوارتر بعدی با نتایج (۲۵بر ۱۹)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۶ بر ۱۷) نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. حامد حدادی در این دیدار فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و از روی نیمکت شاهد شکست هم تیمی‌هایش بود. بروکس از هیوستون با کسب ۱۹ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.