به نظر می‌رسد رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال تهران برای لیگ قهرمانان آسیا با سپاهان به توافق رسیده و بعد از خروج نامش از لیست استقلال به این تیم خواهد پیوست. دلیل این که سپاهانی‌ها تا به حال این خبر را رسانه‌ای نکرده بودند این بوده که نمی‌خواستند با مطرح کردن آن باعث شوند تا واعظ به خاطر لج و لجبازی نام این بازیکن را از لیست استقلال خارج نکند و مشکلاتی را به وجود بیاورد. البته هنوز مشخص نیست که با وجود عمادرضا و ابراهیم توره و چند مهاجم دیگر سپاهان چه احتیاجی به رضا عنایتی دارد، اما هنگامی که پای امیرقلعه نویی واستقلال در میان باشد می‌توان انتظار هر خبری را داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا عنایتی برای لیگ قهرمانان آسیا به مربی محبوبش خواهد پیوست یا در امارات به کار خودش ادامه می‌دهد.

«کرانچار» جانشین فیلیپوویچ شد

سرمربی پیشین پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال مونته نگرو را برعهده گرفت. زلاتکو کرانچار سرمربی ابتدای فصل جاری پرسپولیس قرار است مونته‌نگرو را به رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ برساند. این مربی کروات جانشین زوران فیلیپوویچ شد و از روز سوم مارس در بازی تیم‌های مونته نگرو و مقدونیه روی نیمکت مربی‌گری تیم جدیدش خواهد نشست. روز یک‌شنبه قرار است رقابت‌های دور گروهی انتخابی جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۲ در کشورلهستان قرعه‌کشی شود. کرانچار در پایان یورو ۲۰۰۴ هدایت تیم ملی فوتبال کروواسی ر ا برعهده گرفت و تا جام جهانی ۲۰۰۶ نیز در این سمت باقی ماند.

تمام بلیت‌های فینال جام جهانی ۲۰۱۰ فروخته شد

تمام بلیت‌های دیدارهای نیمه نهایی و نهایی جام جهانی نوزدهم فوتبال پیش‌فروش شد. فدراسیون جهانی فوتبال روز جمعه اعلام کرد، علاوه بر بلیت‌های سه دیدار نیمه نهایی و فینال جام جهانی ۲۰۱۰ دیگر بلیتی‌ برای بازی تیم‌های ملی انگلیس - آمریکا و انگلیس - اسلوونی برای عرضه وجود ندارد. دیدار ایتالیا - پاراگوئه و برزیل - پرتغال نیز به طور کامل پیش‌فروش شده و دیگر بلیتی برای این بازی‌ها موجود نیست. این در حالی است که هنوز دور نهایی واگذاری بلیت‌های جام جهانی شروع نشده است. در این مرحله که از سه شنبه همین هفته آغاز و تا هفتم آوریل ادامه خواهد داشت،۴۰۰ هزار بلیت به علاقمندان تماشای نخستین جام جهانی فوتبال در قاره آفریقا اختصاص خواهد یافت.

تلاش برای کلاهبرداری از رونالدینیو

هکری قصد داشت تا کلاهبرداری ۸۰۰ هزار یورویی از حساب رونالدینیو انجام دهد. طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، پلیس بارسلونا فردی را دستگیرکرده که قصد داشته کلاهبرداری ۸۰۰ هزار یورویی از حساب رونالدینیو انجام دهد. طبق اخبار منتشره، هکری با نام مستعار اورتون سی آر، به ایمیل مادر رونالدینیو به نام میگلینا دی اسیس دسترسی پیدا کرده وبدین ترتیب به اطلاعات حساب بانکی این ستاره دست یافت وقصد داشت تا بخشی از وجه موجود در حساب رونالدینیو را به حساب خودش واریز کند. در نهایت این خواهر رونالدینیو بود که متوجه این ماجرا شد و از صورت گرفتن این انتقال جلوگیری کرد.

درآمد میلیونی تیم‌های انگلیسی از حق پخش تلویزیونی

تیم‌های لیگ برتری انگلستان در آستانه دریافت رقمی نجومی از محل پخش تلویزیونی رقابت‌هایشان هستند. براساس قرارداد جدید هر یک از باشگاه‌های لیگ برتری از محل پخش تلویزیونی بازی‌هایشان ۶۰ میلیون یورو دریافت خواهند کرد. ریچارد اسکودامور، رییس کمیته اجرایی لیگ برتر امیدوار است این رقم به عددی میلیاردی نیز برسد. به نوشته روزنامه انگلیسی Sun در حال حاضر تیم‌های انگلیسی از محل پخش بازی‌های تلویزیونی نزدیک به ۷۴۰ میلیون یورو درآمد به دست می‌آورند.

لجبازی مدیریت عامل باعث نتیجه نگرفتن استقلال

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال لجبازی مدیریت این باشگاه را از جمله دلایل نتیجه نگرفتن آبی‌پوشان عنوان کرد.علی جباری پیرامون نتایج استقلال و شکست این تیم در دربی ۶۸ عنوان کرد: استقلال در این فصل مشکلات بسیار زیادی دارد. این تیم دچار مشکلات حاشیه‌ای بوده و چه از لحاظ مدیریتی و چه از لحاظ فنی با ضعف‌هایی روبرو است. وی در خصوص مشکلات فنی استقلال تصریح کرد: مرفاوی و اعضای کادر فنی این تیم در این فصل فرصت لازم را برای نشان دادن خود داشته‌اند. معتقدم یک مربی خارجی می‌توانست از ابتدا برای استقلال موثر‌تر باشد. جباری تاکید کرد: لجبازی واعظ آشتیانی با مردم هم یکی از عوامل تاثیر‌گذار در نتیجه نگرفتن استقلال است، اما کل مشکل این نیست. رفیق‌بازی، لجبازی و سفارش‌شدن همیشه در تیم استقلال وجود داشته و به امروز و دیروز برنمی‌گردد.