ابرقویی‌نژاد از لزوم ترمیم کفپوش سالن پیروزی اصفهان برای برگزاری رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

رییس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا درباره مشکلات سالن پیروزی اصفهان گفت: به هر صورت با توجه به استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا، ما هم برنامه‌ریزی خودمان را برای فراهم کردن شرایط از چندی پیش آغاز کردیم و با همکاری باشگاه‌ فولاد ماهان تاکنون ۹۰ درصد از خواسته‌های AFC را برآورده کرده‌ایم، تنها در بخش‌های کوچک مواردی وجود دارد که در حال بررسی آن هستیم تا با همکاری سایر نهادها این مشکلات هم مرتفع شود.

او درباره دغدغه‌هایی که پیرامون کفپوش سالن پیروزی وجود دارد، گفت: چندی قبل باشگاه فولاد ماهان با بودجه‌ای سی‌میلیون تومانی کف‌پوش مسابقات فوتسال را برای این سالن آماده کرد، اما وقتی قرار است مسابقات هندبال المپیاد ایرانیان در سالن پیروزی برگزار شود، آنها کفپوش هندبال را با چسب غیر استاندارد روی کف‌پوش فوتسال چسباندند.

وقتی مسابقات هندبال به پایان رسید و کف‌پوش را برداشتند به دلیل غیراستاندارد بودن چسب‌ها آثار آن روی کفپوش ماند. آنها قصد داشتند این آثار را پاک کنند اما از مواد بهداشتی غیراستاندارد استفاده کردند که موجب شد آسیب‌هایی به کفپوش وارد شود.

به همین دلیل قرار شد در جلسه‌ای میزان خسارت وارده برآورد شود تا کفپوش سالن را ترمیم کنیم.

ابرقویی‌نژاد افزود: جایگاه دوربین‌ها را هم با مسوولان فنی صدا و سیما و مسوولان بازسازی ورزشگاه تعیین خواهیم کرد. مشکل پارکینگ را هم با همکاری شهرداری حل خواهیم کرد. خیابان اصلی منتهی به ورزشگاه هم توسط شرکت آب و فاضلاب حفاری شده که باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود و آسفالت خوبی هم روی آن انجام شود. زیباسازی خیابان‌های اطراف هم مانده که باید توسط شهرداری انجام گیرد.