هافبک ایرانی با قراردادی ۴ ماهه و تا پایان فصل جاری لیگ برتر امارات راهی الشباب شد. ایمان مبعلی که فصل نا‌موفقی را در جمع آبی پوشان النصر سپری کرده بود، پس از جدایی از النصریکشنبه شب با مسوولان باشگاه الشباب امارات وارد مذاکره شد و در نهایت با عقد قراردادی ۴ ماهه راهی این تیم اماراتی شد. مظفری‌زاده در آستانه قضاوت داربی

سعید مظفری زاده در مالزی به عنوان داور داربی انتخاب شد و تصمیم نهایی امروزدر تهران گرفته خواهد شد. تیم داوران الیت که برای شرکت در کلاس‌های داوری به مالزی سفر کرده بودند امروز به تهران باز می‌گردند. روزیکشنبه جلسه‌ای با حضور مسعود عنایت و داوران الیت برگزار شد که مهمترین بحث آن انتخاب داور دیدار استقلال و پرسپولیس بود. بعد از حذف شدن تمام گزینه‌های داوری این بازی رقابت اصلی میان مسعود مرادی و سعید مظفری‌زاده برگزار شد که عنایت به واسطه جوی که علیه مرادی به‌وجود آمده و قضاوت او در دیدار استقلال و سپاهان استقلالی‌ها را هم حساس کرده مظفری‌زاده را به عنوان داور این بازی انتخاب کرد. در صورتی که در آخرین لحظه تغییری در این تصمیم به وجود نیاید مظفری‌زاده داربی شصت و هشتم را سوت خواهد زد.

برد با ارزش اوساسونا مقابل ویارئال

تیم اوساسونا در هفته بیستم لیگا دست به کار بزرگی زد و در خارج از خانه توانست ویارئال را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.جواد نکونام مثل بیشتر بازی های اوساسونا از ابتدا تا پایان بازی در ترکیب تیم حضور داشت و مسعود شجاعی ۷۰ دقیقه در این بازی فرصت خود‌نمایی پیدا کرد. در این بازی خوان فران دو بار و در دقایق ۱۸ و ۸۵ توانست گل‌های بازی را به ثمر برساند. نکونام در این بازی نمایش خوبی از خود نشان داد و بارها ضدحملات خطرناک ویارئال را خنثی کرد. اوساسونا با این برد با ارزش ۲۶ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد.

تصمیمات سازمان لیگ برای داربی

رییس سازمان لیگ برتر درباره بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و استقلال گفت: در تصمیم اتخاذ شده، بنا شد برای بازی داربی ۷۵ هزار قطعه بلیت فروخته شود. بلیت این دیدار، در روز بازی و از ساعت ۷ صبح در گیشه‌های بلیت فروشی استادیوم آزادی به فروش خواهد رسید و هواداران دو تیم می‌توانند با مراجعه به ورزشگاه نسبت به خرید بلیت بازی اقدام کنند. عزیز محمدی از افزایش گیشه‌های بلیت فروشی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام هواداران مشتاق برای خرید بلیت با هماهنگی انجام شده با مجموعه ورزشی آزادی، تعداد گیشه‌های بلیت‌فروشی افزایش پیدا خواهد کرد.

سعیدلو: ادغام سازمان تربیت بدنی تنها اتلاف وقت است

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی درباره احتمال ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی گفت: سازمان ورزش در حال حاضر ساختار خوبی دارد و ورزش مساله مهمی‌است و ورزش با جوانان سرو کار دارد.

علی سعیدلو با اعتقاد بر این که ادغام یا تبدیل سازمان ورزش به شکل دیگری تنها اتلاف وقت است گفت: در حال حاضر ساختار ورزش ساختار خوبی است البته باید توجه ویژه‌ای به آن شود، امکانات لازم فراهم شود، در مورد ورزش فرهنگ‌سازی شود تا کارها به خوبی پیش رود.