تیم بسکتبال ممفیس دیروز با حضور ۲ دقیقه‌‌ای حدادی مقابل سن آنتونیو اسپرس شکست خورد. با این شکست نوار پیروزی‌های این تیم پس از ۴ برد پیاپی پاره شد. ممفیس گریزلیز در این دیدار ۱۰۴ بر ۹۷ نتیجه را واگذار کرد تا شاگردان لیونل هالینز، بیستمین شکست خود را تجربه کنند. حامد حدادی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی، به میدان رفت و موفق شد در ۲ دقیقه حضور، ۲ امتیاز و ۲ ریباند را برای تیم خود کسب کند.

بازگشت تولومانف به ایران

علی زنگی آبادی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری از بازگشت دوباره الکساندر تولومانف به ایران برای انجام مذاکرات نهایی خبر داد و گفت: این مربی برای حضور در تیم ملی حقوق ماهانه ۴ هزار دلار را پیشنهاد داده است. او که برنامه خود را تا المپیک ۲۰۱۲ لندن به ما ارائه کرده، طی چند روز آینده به تهران می‌آید تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

برگزاری مجامع منع قانونی ندارد

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی دلیل توقف ثبت نام از کاندیداهای ریاست ۵ فدراسیون را تراکم کاری اعلام کرد. محمد حسن عالمی درباره توقف ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون های شنا، بدمینتون، نابینایان، ناشنوایان و گلف گفت: شایعات مطرح شده در این زمینه به هیچ عنوان صحت ندارد. اگر مشکل قانونی در رابطه با برگزاری مجامع فدراسیون‌های ورزشی وجود داشت، سازمان هم اقدام به برگزاری مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون و مجمع عمومی ۵ فدراسیون نمی‌کرد.