ناصر حجازی به امارات می‌رود

مدیر تیم دی استرادای اسلواکی از سفر ناصر حجازی به دبی برای حضور در تمرینات تیمش می‌گوید. استرادا که حجازی مدیریت فنی آن را برعهده گرفته است، برای ایرانی‌‌ها تعقیب نتایج و تحولات آن اهمیت دارد. محسنی در این باره گفت: «حال ناصر حجازی بهتر از همیشه است و او دوست دارد بالای سر تیمش باشد و ما قرار گذاشته ایم که در پایان ژانویه او در اردوی تیم ما در دبی حضور داشته باشد به خصوص که بازیکنان تیم به شدت مشتاق دیدن ناصرخان هستند.»

پیروزی اوساسونا با بازیکنان ایرانی

هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا با پیروزی رئال مادرید و اوساسونا و شکست آتلتیکو مادرید به پایان رسید. رئال مادرید با گلزنی گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان در خانه توانست مالاگا را دو بر صفر شکست دهد تا این تیم همچنان نزدیک‌ترین

تعقیب کننده بارسا در صدر جدول رقابت‌های لالیگا باقی بماند. در دیگر دیدارها اوساسونا همراه با بازیکنان ایرانی‌اش در خانه خرس دو بر یک به پیروزی رسید و به موقعیت خود در جدول رقابت‌ها سروسامان داد. اوساسونا در این دیدار که جواد نکونام را از ابتدا و مسعود شجاعی را از دقیقه ۷۰ در ترکیب خود می‌دید، موفق شد میزبانش را دو بر یک از پیش رو بردارد. این ششمین پیروزی فصل مردان آنتونیوکاماچو سرمربی اوساسونا بود. دردیگردیدارها آتلتیکو مادرید با یک گل برابر ختافه تن به شکست داد. ویارئال با حساب ۴ بر ۲ از صدر رئال ساراگوسا گذشت. راسینگ سانتاندر هم با یک گل در خانه خیخون به برتری دست یافت. ۲ دیدار تنریف مقابل والنسیا و اسپانیول مقابل مایورکا با تساوی پایان یافت.

الهلال و قهرمانی دوازدهم

آبی پوشان الهلال یک بار دیگر به مقام قهرمانی عربستان رسیدند. این تیم با پیروزی دو بر صفر مقابل الهزم در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ به قهرمانی رسید. الهلال در حال حاضر ۱۳ امتیاز از الشباب تیم دوم لیگ پیش است که دیشب با الاتفاق به تساوی بدون گل رسید. الهلال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیا بعد از چند فصل ناکامی مقابل الاتحاد بازگشت فوق‌العاده‌ای به مسابقات داشت و این فصل را با اقتدار به پایان رساندند.

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی سیتی به تورس

طبق گزارش منتشره در روزنامه پیپل، مسوولان باشگاه منچستر سیتی پیشنهاد خود برای به خدمت گرفتن فرناندو تورس، ستاره اسپانیایی تیم لیورپول انگلیس را به ۱۰۰ میلیون پوند افزایش داده‌اند. مسوولان باشگاه سیتی آماده‌اند تا با بهره‌گیری از شرایط نامساعد اقتصادی در آنفیلد، برای خریداری ستاره اسپانیایی وارد عمل شوند. در صورتی که روند این معامله به خوبی پیش برود، این بازیکن ۲۵ ساله می‌تواند به عنوان اولین ستاره حاضر در لیگ برتر باشد که با دستمزد هفتگی ۲۰۰ هزار پوند، به بازی می‌پردازد.

آرفی به دنبال طلب ۹۰ هزار یورویی

در حالی که اکثر بازیکنان پرسپولیس مطالبات خود را دریافت کرده و پیش قسط دوم را از باشگاه گرفته‌اند، اشپیتیم آرفی هنوز موفق به دریافت قسط دوم خود از باشگاه پرسپولیس نشده است. اشپیتیم آرفی که در ابتدای فصل مبلغ ۱۲۰ هزار یورو دریافت کرد دو قسط دیگر از باشگاه پرسپولیس طلب دارد. ۹۰ هزار یورو در نیم فصل و ۹۰ هزار یورو در پایان فصل. اما با گذشت چند هفته از آغاز نیم فصل دوم او هنوز ۹۰ هزار یوروی نیم فصلش را دریافت نکرده است. این مبلغ که شامل ۶۰هزار یورو بود توسط مدیران قبلی به مدیر برنامه‌هایش پرداخت شد. حال با حضور کاشانی، باشگاه مدعی است که این مبلغ ۱۰ درصد باید توسط خود آرفی پرداخت شود نه باشگاه پرسپولیس. همین موضوع باعث تشدید اختلاف آرفی با باشگاه پرسپولیس شده است. به همین دلیل او هنوز ۳۰درصد قسط دوم خود را دریافت نکرده است.

کاشانی: رنگ قرمز تراکتورسازی از پرسپولیس است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تراکتورسازی و پرسپولیس از یک خانواده هستند. تاریخ فوتبال نشان می‌دهد تراکتورسازی بعد از پرسپولیس به وجود آمده و رنگ قرمز که برای خانواده تراکتورسازی انتخاب شده است از پرسپولیس نشات گرفته است. حبیب کاشانی گفت:فکر می‌کنم این خانواده بزرگ قرمز در سراسر جهان و ایران با شور و شوق و نشاط همیشه باعث کمک به تیم‌های دیگر هستند تا فوتبال پیشرفت کند. بی‌اغراق هواداران تراکتورسازی پدیده لیگ برتر هستند.