فدراسیون هندبال کویت تعلیق شد

به دنبال تعلیق کمیته ملی المپیک کویت از طرف کمیته بین‌المللی المپیک که از تاریخ اول ژانویه منظور شده، فدراسیون بین‌المللی هندبال تصمیم گرفته که هندبال کویت را در همه سطوح معلق کند. مقامات ورزش کویت در جلسه‌ای که در کپنهاگ دانمارک برگزار شد به جنبش المپیک مبنی بر اینکه نباید در کار کمیته‌ها دخالت شود، اهمیتی ندادند. این موضوع سبب شد تا کمیته بین‌المللی المپیک اقدام به تعلیق کمیته ملی‌المپیک کویت کرده و متعاقبا فدراسیون بین‌المللی هندبال نیز، فدراسیون هندبال کویت را تعلیق کرد.

دبیر جدید فدراسیون دوچرخه سواری معرفی شد

نصرت الله انصاری جانشین خالقی در پست دبیر جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری شد. علی زنگی‌آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری حکم

نصرت الله انصاری را به عنوان دبیر جدید فدراسیون دوچرخه سواری صادر کرده است. انصاری ۲۳ سال سابقه ورزشی در رشته‌های بدنسازی، دوچرخه سواری، کوهنوردی و شنا و همچنین سابقه مدیریت اجرایی در اصفهان، کرمان و تهران دارد. او کارشناس مسوول دفتر پایگاه‌های ورزش قهرمانی و برنامه‌ریزی و نظارت است.

راه اندازی رشته BMX در ایران

فدراسیون دوچرخه سواری رشته BMX را برای اولین بار در ایران راه اندازی خواهد کرد. این رشته از رشته‌های المپیکی به حساب می‌آید و فدراسیون در این رابطه از سازمان تربیت بدنی درخواست احداث پیست BMX کرده است. این درخواست به شرکت توسعه اماکن ورزشی ارجاع شده است. BMX رشته مادر دوچرخه سواری است. علی زنگی‌آبادی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، نادر ایمانی یکی از داوران بین‌المللی کشورمان را به عنوان مسوول کمیته BMX معرفی کرده است.