پیشنهاد اسپارتاپراگ به کعبی

مهدی غفاری منیجر رسمی فیفا از پیشنهاد رسمی باشگاه اسپارتاپراگ جمهوری چک به حسین کعبی کاپیتان تیم ملی ایران در مسابقات چهارجانبه قطر خبر داد. کعبی که سابقه عضویت در تیم‌های لستر انگلیس، السعد قطر و الامارات را دارد، در حالی با پیشنهاد این باشگاه چکی روبه‌رو شده که به نظر می‌رسد از شرایط فعلی خود در باشگاه استیل‌آذین کاملا راضی است بخصوص که مربی این تیم برای حمایت از او حتی روبه‌روی سرمربی تیم ملی ایستاده است. کعبی هنوز در این زمینه اظهار نظر نکرده است، اما اسپارتا پول خوبی بابت این قرارداد پرداخت می‌کند. سازمان ملل بازی خیریه‌ فوتبال برگزار می‌کند

سازمان طرح و توسعه ملل جهان وابسته به سازمان ملل متحد برای مبارزه با فقر قصد دارد یک دیدار دوستانه ترتیب دهد. در این دیدار که ۲۵ ژانویه برابر با دوشنبه ۵ بهمن مابین منتخب ستارگان جهان و بنفیکا در لیسبون انجام می شود بازیکنان نامدار فوتبال جهان ازجمله ؛زیدان، رونالدو، هیرو، هاجی و ساویولا حضور دارند. در سال‌های گذشته در چند بازی هم بازیکنان ایرانی مثل علی دایی‌، کریم باقری، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی‌، جواد نکونام و دیگر بازیکنان نامدار فوتبال ایران در تیم‌های منتخب آسیا و جهان بازی کردند.

دایی: مطمئن باشید استقلال را شکست می دهیم

مربی جدید پرسپولیس در صحبت‌هایی به هواداران تیمش خاطرنشان کرد که قرمزپوشان پیروز داربی بزرگ تهران خواهند بود. هواداران مثل همیشه زودتر از موعد مقرر به استقبال بازی بزرگ رفتند. هنوز چهار هفته تا رویارویی دو تیم بزرگ ومطرح پایتخت باقی مانده، اما از همین حالا حساسیت‌ها روبه افزایش است. علی دایی در تمرین روز سه‌شنبه پرسپولیس به هواداران گفت که خیالتان راحت. برای آن بازی نقشه‌های زیادی دارم. آنها حریف ما نمی شوند. مطمئن باشید که استقلال را می‌بریم. حال باید منتظر بود و دید دایی در اولین داربی عمر مربیگری‌اش قادر خواهد بود به وعده خود به هواداران عمل کند یا نه.

استیلی: دو سال است ناملایمات را تحمل می‌کنم

حمید استیلی، سرمربی استیل آذین در مورد مسائل حاشیه‌ای بسیاری که با انتقادش از تیم ملی برایش ‌ایجاد شده، گفت: هیچ‌گاه در مورد خودم صحبت نکردم؛ گرچه در دو سال گذشته ناملایمات و نامهربانی‌های بسیاری دیدم؛ ولی هرگز به کسی بی احترامی نکردم؛ زیرا می‌دانستم زمان بهترین قاضی بوده و گذشت آن بسیاری از مسائل را روشن می‌کند. وی در مورد اظهار نظر جدید افشین قطبی که اعلام کرده «به حرف‌های استیلی باید خندید»، افزود: من تنها مشکلات تیم خود را به صورت شفاف گفتم و قصد بی‌احترامی به هیچ کس را نداشته و ندارم و‌ایشان هم نظر خودشان را گفته است، شاید هم من جوک گفته‌ام که‌ایشان می‌خواهند به حرف‌های من بخندند.