دایی چطور به خودش اجازه می‌دهد از من ایراد فنی بگیرد؟

احمدرضا عابدزاده بعد از اخراج از کادرفنی پرسپولیس سعی کرد کمتر مصاحبه کند.

او برای فرار از سوالات بیشمار خبرنگاران حتی شماره تلفن همراهش را عوض کرد تا مبادا حرفی بزند که برایش مشکل ساز شود. عابدزاده اما در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت گل به سوالات پاسخ داده است. به نظر می‌رسد او از برخی مسائل خیلی دلخور و عصبانی است.

ظاهرا برای روشن شدن وضعیتت چند باری به باشگاه رفته‌ای. نتیجه‌ای هم داشت؟

بله. چند باری رفتم باشگاه و با مسوولان صحبت کردم. حرف‌هایم را با آقای کاشانی در میان گذاشتم تا تکلیف مطالباتم روشن شود ولی آنها گفتند برو تیم‌های پایه و آکادمی پرسپولیس.

این پیشنهاد را قبول کردی؟

نه. از لطف آقایان ممنون هستم! من در هیات فوتبال استان تهران با تیم پرسولیس قرارداد حرفه‌ای برای لیگ برتر امضا کرده‌ام و نمی‌دانم چرا حالا که اخراجم کرده‌اند می‌گویند برو تیم‌های پایه. به هر حال وقتی باشگاه تصمیمی می‌‌گیرد باید پای همه چیز بایستند.

یکی از تبعات اخراج هم این است که حق و حقوق کادرفنی کنار گذاشته را بدهند، اما نمی‌دانم چرا برای پرداخت مطالبات من این حرف‌ها مطرح می‌شود.

مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

ناراحتی‌ام از اخراج نیست. از حرف‌ها و کارهایی است که بعد از اخراج من زده شد. هم از حرف‌های کاشانی ناراحتم و هم از حرف‌های دایی. دایی چطور به خودش اجازه می‌دهد حالا که من را اخراج کرده از من ایراد فنی و دروازه‌بانی بگیرد.

یعنی کار من به جایی رسیده که بعد از این همه سال دروازه‌بانی در سطح اول ایران و آسیا یک مهاجم بیاید و از من ایراد بگیرد؟ عین این می‌ماند که من دایی را اخراج کنم و بعد به او بگویم اینجوری گل بزن. چه حالی به او دست می دهد؟! رفتند و قبل از اعلام تغییر در کادرفنی همه چیز را به کرانچار گفتند. برایش جلسه گذاشتند. مراسم گذاشتند. کادو دادند، پولش را دادند وچه کارها که نکردند اما به من سر تمرین گفتند دیگر نیا. این حرف را هم یک کارمند باشگاه به من زد نه آقای کاشانی. بعد هم که یحیوی آمد گفتند عابدزاده

هم از استقلال آمده.

من ۱۵ سال است که در پرسپولیس حضور دارم. آیا می‌دانند که من به خاطر حضور در پرسپولیس چقدر شعار، توهین و گرفتاری کشیدم؟ آن وقت من را با یحیوی مقایسه می‌کنند.

بگذریم، بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را دیدی؟

نظری در این باره ندارم.