با دایی هم معجزه نشد

نمایش خیره کننده ذوب آهن در ۲۰ دقیقه پایانی، می‌توانست باعث پیروزی این تیم اصفهانی هم بشود، اما به هرحال پرسپولیسی‌ها از یک امتیاز به هیچ وجه راضی نیستند. این یک توقف دیگر بود که آنها را از قهرمانی دورتر کرد.

گل‌ها: محسن خلیلی(۵۰پنالتی) برای پرسپولیس و کیوان امرایی(۸۷) برای ذوب آهن

شنبه ۱۸ دی ۸۸، هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی، تماشاچی: ‌۳۰ هزارنفر

داور: محسن قهرمانی

گل‌ها:

۱ـ صفر (پرسپولیس): خطای پنالتی روی‌هادی نورزوی را محسن خلیلی با یک ضربه پای چپ قاطع به گل برتری تیمش تبدیل کرد.

۱ـ۱(ذوب آهن): پاس تند و تیز ایگور کاسترو یار تازه نفس ذوب، با ضربه کیوان امرایی از محوطه ۶ قدم به گل تبدیل شد. این دو بازیکن تعویضی با ورود خود به زمین ورق را برگرداندند.

بهترین بازیکن: میثاق معمارزاده دروازه‌بان پرسپولیس با چند واکنش نجات‌بخش،‌ قرمزها را از یک شکست خانگی نجات داد. به جز او باید از بازی موثر امرایی و خلعتبری نیز یاد کرد.

اتفاق ویژه: پرسپولیس درست مثل بازی رفت، بعد از پیش افتادن از حریف در لحظات پایانی به تعویض‌های طلایی ابراهیم‌زاده باخت. جالب اینکه در بازی رفت هم کاسترو زمینه‌ساز تساوی شده بود.

گفته‌ها:

گل ذوب آهن آفساید بود؟

علی دایی، در پایان اولین مسابقه با پرسپولیس در گفت‌وگوی تلویزیونی با عادل فردوسی‌پور، نشان داد که هنوز همان مربی جدی سابق است. دایی که در صحنه گل ذوب آهن اعتراض شدیدی به محسن قهرمانی داور مسابقه داشت، در این‌باره می‌گوید:«برخی اشتباهات داوری هستند که کلا شرایط مسابقه را تغییر می‌دهند. شما مطمئن باشید که درصحنه گل ذوب آهن آقای کاسترو که پاس گل را داد در موقعیت آفساید قرار داشت.» او درباره پنالتی پرسپولیس هم گفت:«من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم در این زمینه اظهارنظر بکنم.» دایی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از گل ذوب آهن اینقدر اعتراض کرد نیز گفت:«فشار زیادی روی مربی‌ها هست و بعضی از صحنه‌ها طبیعتا پیش می‌آید. این یک واکنش خیلی عادی بود ...»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چقدر به قهرمانی امیدوار است نیز چنین گفت:«بازیکنان من آن چیزی که از آنها می‌خواستم را در زمین اجرا نکردند. ما خوب بازی نکردیم.» او سپس با لحنی خاص ادامه داد:«این سه امتیاز را نباید از دست می‌دادیم: بازی اول بود و باید می‌بردیم، اما خب فوتبال است ... با این حال ما تلاش خودمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم.»

علی دایی در پاسخ به سوالی که تیم سوم کرانچار را چندم جدول تحویل می‌دهد، گفت: «مطمئن باشید پرسپولیس را از این رده ای که هست پایین‌تر نمی‌آورم. فاصله با صدر جدول زیاد است و باید با صبر و حوصله و تمرین بیشتر ادامه مسابقات را با شرایط مناسب دنبال کنیم.»