عبدی: برای ماندن در پرسپولیس لابی نمی‌کنم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برای ماندن در پرسپولیس با هیچ‌کس لابی‌ نکرده و نخواهم کرد.

حسین عبدی گفت‌: در تمام مدت حضورم در فوتبال چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربی‌گری سعی کرده‌ام همیشه با اتکا به دانش فنی‌ام در هر تیمی حضور داشته باشم و اکنون هم برای ماندن در پرسپولیس با هیچ‌کس لابی نخواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز صحبتی بر سر ماندن یا رفتن او از پرسپولیس نشده است، افزود: من خودم را همیشه برای هر اتفاقی آماده می‌کنم. علی دایی می‌تواند با توجه به داشته‌های فنی من نسبت به ماندن یا رفتنم تصمیم بگیرد، اما چیزی که مشخص است، قراردادی است که تا پایان فصل با این تیم دارم و فعلا به کارم ادامه می‌دهم.

کانون پیشکسوتان استقلال تشکیل می‌شود

مدیرعامل استقلال با پیشکسوتان این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. در این ضیافت که با پیگیری‌های غلامحسین ‌مظلومی و در دفتر پیشکسوتان به میزبانی مهدی کشاورز بازیکن سال‌های دور استقلال برگزار شد، واعظ ‌آشتیانی با قدیمی‌های استقلال به گفت‌وگو نشست و از نزدیک با اقدامات و فعالیت‌های بازیکنان سابق استقلال آشنا شد. در ابتدای این مراسم خسرو پارسا بازیکن سابق استقلال گزارشی از فعالیت‌ها و سوابق جمع پیشکسوتان ارائه کرد و در مورد تاسیس تعاونی مسکن استقلال و اتفاقاتی که طی چند سال اخیر رخ داده سخن گفت. وی همچنین به نمایندگی از تمام پیشکسوتان خواستار تاسیس رسمی کانون پیشکسوتان استقلال زیر نظر باشگاه شد. واعظ‌آشتیانی همچنین از تشکیل کانون پیشکسوتان استقبال کرد و آمادگی باشگاه را برای همکاری در این زمینه اعلام کرد.

روسیچکی وفادار به توپچی‌های لندن

توپچی‌های لندن قرارداد بازیکن اهل چک خود را تمدید کردند، اما مدت این قرارداد جدید را فاش نکرده‌اند! توماس روسیچکی هم‌چنان فوتبالش را در لندن دنبال خواهد کرد.

هر چند مدت ادامه حضور او در آرسنال اعلام نشده است. این بازیکن که در دوران حضورش در ورزشگاه امارات بارها و بارها با آسیب دیدگی روبه‌رو شده بود، تازه در سپتامبر گذشته پس از دوری ۲۰ ماه‌اش از فوتبال به دلیل آسیب‌دیدگی بار دیگر به فوتبال بازگشت. او در سال ۲۰۰۶ در ازای ۱۰ میلیون یورو از بوروسیا دورتموند راهی آرسنال شد، در فصل جاری هم از آسیب دیدگی در امان نبود و چهار هفته‌ای را دور از فوتبال گذراند. او در پایان دسامبر و در بازی برابر پورتسموث بار دیگر به ترکیب آرسنال بازگشت.

کرانچار، تسویه حساب و خداحافظی کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس عصر دوشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس، به طور رسمی برگه تسویه حساب مالی خود را امضا کرد و از این باشگاه جدا شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، زلاتکو کرانچار با حضور در باشگاه پرسپولیس ضمن امضای برگه تسویه حساب خود با مسوولان و کارمندان این باشگاه خداحافظی کرد.