رییس کمیته تیم‌های ملی فوتبال گفت: باید شرایطی به وجود بیاید که با دو، سه گل سنگاپور را شکست دهیم.

مهدی تاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی در سنگاپور گفت: خوشبختانه تیم ملی وضعیت خوبی دارد و در میان بازیکنان کسی مصدوم نیست و تیم ملی در شرایط و فضای بسیار خوبی تمرین می‌کند. وی درباره وضعیت تیم پس از پیروزی برابر کره شمالی گفت: پیش از بازی با کره شمالی جلسه‌ای را با کادر مربیان داشتیم. صحبت من این بود که انتظارات مردم از تیم ملی بیشتر از این هاست و دو باختی که مقابل قطر و مالی آوردیم تنها به دلیل اشتباهات فردی است. ما در این بازی به لحاظ فوتبالی خیلی برتر از مالی و قطر بودیم.

محسن ترکی به دنیای قضاوت برمی‌گردد

دبیرکمیته داوران از بازگشت محسن ترکی به دنیای قضاوت تا یک هفته آینده خبر داد.

سیدکمال سراجیان گفت: محسن ترکی پس از اتفاقات اخیر به نوعی از انجام قضاوت دلسرد شده بود، اما دو روز پیش پس از مدت‌ها پیگیری توانستیم با او ارتباط برقرار کنیم و بعد از صحبت با او قرار شد که وی از هفته آینده به قضاوت در لیگ برتر بپردازد.

ترکی سرمایه داوری کشور محسوب می‌شود و فوتبال کشور روی او سرمایه‌گذاری کرده است و نمی‌توان به راحتی از کنار نام او گذشت. به همین دلیل هم طی روزهای گذشته تلاش‌های زیادی را انجام دادیم تا بتوانیم زمینه بازگشت وی به دنیای داوری را مهیا سازیم.

رفتن کریمی از استیل‌آذین کذب است

مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین گفت: علی کریمی در کنار ماست و قصد جدایی از استیل‌ آذین را ندارد. امیر مهریزی با تکذیب خبر جدایی علی کریمی افزود: او اکنون همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند. کریمی اکنون در چند متری من قرار دارد و وقتی می‌پرسم آیا مصاحبه‌ای در این‌باره انجام دادی، خبر رفتنش از استیل‌آذین را تکذیب می‌کند.

۱۴ بازیکن به تیم ملی فوتسال دعوت شدند

حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی با بلژیک را به این شرح اعلام کرد: مصطفی نظری - حمیدرضا ابراری نیا - وحید شمسایی - محمد طاهری - محمد کشاورز - علی اصغر حسن زاده - جواد اصغری مقدم - مجید لطیفی - محمدرضا زحمت کش - مسعود دانشور - مهدی جاوید - مجید تیکدری نژاد - محمد وزیرزاده - مجید رییسی نفراتی هستند که باید ساعت ۲۳:۳۰ روز سه شنبه (۲۲ دی) خود را به کادر فنی در کمپ تیم‌های ملی فوتبال معرفی کنند. دیدارهای تیم ملی فوتسال کشورمان با بلژیک در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی در بلژیک انجام خواهد شد.

ذوالفقارنسب از کمیته فنی فدراسیون فوتبال استعفا کرد

بیژن ذوالفقارنسب، سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان که همزمان در کمیته فنی فدراسیون عضویت داشت از سمت خود در این کمیته استعفا کرد. ذوالفقارنسب سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان که به عنوان نماینده مربیان دسته اولی در کمیته فنی عضویت داشت، پس از آنکه هفته گذشته با تیم صنعت نفت آبادان قطع همکاری کرد از سمت خود استعفا داد.