نخستین رنکینگ منتشره شده فدراسیون جهانی بدمینتون (IBF) در سال جدید میلادی با صعود علی شاه‏حسینی، محمدرضا خردمندی، سحر زمانیان و نگین امیری‎پور همراه بود. در جدیدترین رده‎بندی فدراسیون جهانی بدمینتون که مربوط به ماه دسامبر است، علی شاه‎حسینی و محمدرضا خردمندی هریک ۵۴ پله ارتقا داشتند. شاه‏‎حسینی که پیش از این در رده ۱۳۴ قرار داشت رده ۸۰ را در اختیار گرفت. محمدرضا خردمندی هم به جایگاه ۱۳۶ جهان رسید. همچنین در این رنکینگ کاوه مهرابی رتبه ۱۱۰ جهان را به خود اختصاص داده است. در بخش بانوان هم سحر زمانیان از رده ۲۸۴ به ۲۱۶ رسید. نگین امینی‏پور دیگر عضو تیم ملی بدمینتون کشورمان هم در این رده‏بندی صعود ۶۶ پله‏ای داشته است. وی با این ارتقا صاحب رده ۱۸۶ دنیا شد. تیم دو نفره سحر زمانیان و نگین امینی‎پور نیز در رده‎بندی جدید IBF با ۱۹ پله ارتقا در جایگاه ۹۵ دنیا قرار گرفت.

مهرام به مسابقات جام شیخ راشد دعوت شد

تیم بسکتبال مهرام به عنوان نماینده‌ ایران در رقابت‌های بین‌المللی تورنمنت جام شیخ راشد دبی با ۸ تیم آسیایی و نماینده‌ای از آفریقا رقابت می‌کند. مسابقات بسکتبال بین‌المللی جام شیخ راشد دبی از ۲۴ دی ماه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. مسوولان برگزارکننده‌ این رقابت‌ها از تیم مهرام به عنوان نماینده‌ ایران و قهرمان آسیا دعوت کرده اند تا در ‌این دوره از مسابقات که با حضور ۱۰ تیم برگزار می‌شود، حضور داشته باشند. الریاضی و شامپوین لبنان، زین اردن، الجلا و الوحده سوریه، الجزیره مصر، النصر و تیم ملی امارات به همراه نماینده‌ای از فیلیپین دیگر برگزار‌کنندگان ‌این دوره از رقابت‌های جام شیخ راشد دبی هستند. تیم بسکتبال مهرام برای حضور در ‌این مسابقات ۲۲ دی ماه تهران را به مقصد دبی ترک می‌کند به همین دلیل دیدار هفته آینده ‌این تیم مقابل لوله as شیراز سه روز زودتر از دیگر تیم‌ها یعنی ۲۱ دی ماه برگزار می‌شود. مهرام در مسابقات ۲۰۰۶ جام شیخ راشد دبی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

احسان حدادی فردا راهی آفریقای جنوبی می شود

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا پایان هفته جاری برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی آفریقای جنوبی می‌شود. حدادی بعد از سه هفته حضور در روسیه به منظور پیگیری مراحل درمان و فیزیوتراپی به ایران بازگشته تا مقدمات سفر خود به اردوی آفریقای جنوبی را فراهم کند. او هم اکنون در انتظار صدور روادید است و در صورت دریافت آن روز چهارشنبه هفته جاری به همراه «کیم بوخنسوف» مربی تخصصی‌اش برای برپایی یک اردوی ۴۵ روزه راهی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی می‌شود. در فصل زمستان قهرمانان به نام پرتاب دیسک جهان برای پیگیری تمرینات خود راهی کمپ اختصاصی ژوهانسبورگ و پورتوریا می‌شوند.