عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پیروزی از حضور همزمان دو تیم پرسپولیس و پیروزی در فصل آینده فوتبال خبر داد.

حسن بیادی یکشنبه شب در یک برنامه زنده رادیویی از حضور همزمان دو تیم پرسپولیس و پیروزی در فصل آینده فوتبال خبر داد و گفت: پرسپولیس قصد خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری را دارد تا در لیگ برتر آینده در رقابت‌های فصل آینده شرکت کند.

بیادی در مورد وضعیت طرفداران باشگاه پرسپولیس گفت: حضور همزمان این دو تیم مشکلی ایجاد نمی‌کند، زیرا تماشاگران ما بسیار فهیم هستند. همانطوری که حضور دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال اهواز در لیگ برتر جای تیم دیگری را تنگ نکرده است حضور دو تیم پرسپولیس و پیروزی نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد. عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پیروزی تاکید کرد: تماشاگران فوتبال ما پتانسیل بالایی دارند و بسیار با شعور هستند. قرار نیست هر وقت که ما سمت داشتیم از تماشاگران حمایت کنیم و هر وقت سمتی نداشتیم آنها را فراموش کنیم.

گفتنی است در محافل خبری اعلام شده تیمی که در حال حاضر زیر نظر سازمان تربیت بدنی با سرپرستی حبیب کاشانی و مربیگری علی دایی در لیگ برتر حضور دارد «پیروزی» است و تیم پرسپولیس تحت مالکیت فردی به نام اسماعیل وفایی است. بیادی نیز که زمانی عضو هیات مدیره «پیروزی» بود به همین واسطه از حضور همزمان پیروزی و پرسپولیس در لیگ آینده خبر داده است.