شرایط جسمانی و روحی ناصر حجازی دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران در وضعیت خوبی قرار دارد. حجازی یکی از

نام آوران فوتبال ایران که مدتی است به دلیل بیماری ریوی تحت نظر پزشکان است، این روزها در شرایط جسمانی و روحی نسبتا خوبی قرار دارد. به طوری که او برای تماشای بازی تیم فرزندش، آتیلا به ورزشگاه رفته و حدود ۴۵ دقیقه این دیدار تماشا کرده است. او در حال حاضر در منزلش استراحت می‌کند و آخر این هفته برای انجام معاینات و آزمایشات به بیمارستان خواهد رفت و روزهای پنج‌شنبه و جمعه در بیمارستان بستری خواهد بود.

یحیوی: به سیستم چرخشی دروازه‌بان‌ اعتقاد ندارم

محمد علی یحیوی گفت: در گذشته مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در تیم‌های ملی پایه بوده‌ام و شناخت کافی از آنها دارم. مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در اردوی دبی به پرسپولیسی‌ها ملحق شد تا به تمرین با دروازه‌بانان بپردازد خاطرنشان کرد: جا دارد در ابتدا از زحمات عابدزاده تشکر کنم، وضعیت آنها تا حدی مناسب است و امیدوارم با تمرینات بیشتر روز به روز به سطح بالاتری برسند. البته به تبع با توجه به کارهای انجام شده، سعی دارم سرعت را به کارهای آنان اضافه کنم، سرعت عمل مکمل توانایی‌های فعلی آنها است. همچنین باید واکنش‌های مناسب در ضربات ارسالی را تقویت کنیم. او تاکید کرد: به سیستم چرخشی دروازه بانان اعتقاد ندارم. هرکدام که آماده باشند با نظر سرمربی داخل دروازه می‌ایستند.

سومین بازیکن فولاد هم صلیبی پاره کرد

مجید جلالی سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به تعطیلات موقت بازی‌های لیگ اظهار کرد: این تعطیلات برای تیمی‌مثل فولاد که از نظر تعداد نفرات در مضیقه قرار داشته و بازیکنان مصدوم زیادی دارد، مفید بود. وی از پارگی رباط صلیبی «ایوب والی» خبر داد و گفت: در تیم فولاد این سومین رباط صلیبی است که در طول این فصل پاره شده است و فکر می‌کنم تیم‌های زیادی با این مشکل مواجه هستند. فکر می‌کنم بهتر است به جای

حاشیه پردازی در فوتبال تعدادی از دانشجویان را مامور کنیم که در این مورد تحقیق کنند تا بفهمیم مشکل کار کجا است.

ابهام در قرارداد میلیاردی علی دایی

فارس- مدیر روابط عمومی‌باشگاه پرسپولیس با رد قرارداد میلیاردی علی دایی، از نامشخص بودن مبلغ قرارداد سرمربی این تیم خبر داد. عباس علیپور درباره اینکه گفته می‌شود مبلغ قرارداد دایی با پرسپولیس تا پایان فصل ۳۵۰ میلیون تومان است و برای یک فصل و نیم قرار است مبلغی در حدود یک میلیارد و نیم به این مربی داده شود، اظهار کرد: تمامی‌این ارقام کذب است. هنوز مبلغ قرارداد مشخص نشده و هیچ‌یک از ارقام مطرح شده، مدنظر نیست. مگر آقای کاشانی در عمر خود چنین مبالغی را پرداخت کرده که اکنون بخواهد چنین کاری کند؟ باشگاه مبلغی را در نظر می‌گیرد که شان باشگاه و دایی حفظ شود.