مجمع انتخابات فدراسیون جودو در شرایطی با انتخاب علیرضا امینی به عنوان رییس چهار‌سال آینده این فدراسیون برگزار شد که رقابت ریاست تنها بین دو گزینه برگزار شد. مجمع انتخابات فدراسیون جودو از ساعت ۹:۳۰ دقیقه دیروز به ریاست حمید سجادی رییس مرکز توسعه ورزش قهرمانی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن علیرضا امینی با کسب ۴۲ رای به عنوان رییس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. محمد کیهان دیگر نامزد ریاست این فدراسیون نیز دو رای کسب کرد.

«برونو بویگاس» رفتنی شد

قرارداد مربی فرانسوی تیم ملی دوچرخه سواری بزرگسالان ایران فسخ شد. قرارداد مربیگری «برونو بویگاس» مربی فرانسوی تیم ملی پس از حدود شش ماه فعالیت در دوچرخه سواری ایران از سوی فدراسیون به صورت یک طرفه فسخ شد. این مربی اواخر خردادماه به ایران آمده بود و سه ماه به صورت آزمایشی کار کرد. پس از آن و در پی رضایت کارشناسان و مسوولان فدراسیون از عملکرد وی قراردادش برای یک سال تمدید شد. هنوز سه ماه از قرارداد این مربی نمی‌گذرد که مسوولان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری قرارداد این مربی فرانسوی را فسخ کردند. تیم ملی دوچرخه سواری ایران در فاصله زمان بویگاس در راس تیم‌های ملی توانست قهرمان کاپ آسیایی تایلند شود.

برخورد قاطع با ارسال‌کننده پیام تبریک به صهیونیست‌ها

پس از نشست رییس کمیته تربیت‌بدنی و جوانان مجلس با رییس سازمان ورزش، تصمیم به برخورد قاطع با فرد تبریک دهنده، گرفته شد. علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت‌بدنی دیروز با سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای در ارتباط با پیام تبریک سال نو میلادی فدراسیون فوتبال به مقامات رژیم اشغالگر قدس داشت. در این نشست مقرر شد تا با فرد خاطی برخورد قاطعی صورت گیرد.