سایت رسمی باشگاه رئال مادرید بازیکن ایرانی اوساسونا را یکی از مهره‌های خطرناک این تیم توصیف کرد.کریستیان مویا، نویسنده سایت رسمی باشگاه رئال مادرید در آستانه دیدار حساس این تیم برابر اوساسونا نوشت: جواد نکونام و خوانفران دو بازیکن خطرناک اوساسونا هستند که می‌توانند برای کاسیاس دردسرساز باشند. وی در مطلب خود آورده است: نکونام سابقه گلزنی به کاسیاس را آن هم در برنابئو داشته و بی‌تردید امید اول کاماچو برای بازکردن دروازه رئال است. دیدار دو تیم اوساسونا و رئال مادرید امشب در پامپلونا برگزار می‌شود.

عسگری جایگزین عنایت در کمیته داوران می شود

به احتمال فراوان «حسین عسگری» پیشکسوت داوری جایگزین «مسعود عنایت» در ریاست کمیته داوران خواهد شد. باتوجه به عملکرد نه چندان مطلوب داوران در هفته‌های گذشته فدراسیون فوتبال قصددارد تغییراتی را در کمیته داوران اعمال کند. در این رابطه شنیدیم حسین عسگری به زودی ریاست این کمیته را برعهده خواهد گرفت. جالب است که دیروز عسگری این خبر را تکذیب نکرده و همه چیز را به روزهای آینده موکول نموده است.

به دنبال ستاره‌های ایران

شماری از نمایندگان گروه‌های کشف استعداد اروپایی در قطر حضور دارند و این‌طور که پیداست بعضی از بازیکنان ایران با وجود دو شکست تیم‌ملی مورد توجه این افراد قرار گرفته‌اند. ظاهرا میلاد زنیدپور، خسرو حیدری، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی بیش از بقیه نظرها را به سوی خود جلب کرده‌اند. جالب اینجا است که بعضی از این افراد، کاوه رضایی بازیکن موثر تیم‌ملی نوجوانان را نیز جست‌وجو می‌کنند. شنیده شده که بدنساز باشگاه یوونتوس ایتالیا و یکی از افراد مرتبط با باشگاه آلمانی بوروسیا مونشن گلادباخ دائما از کاوه رضایی سراغ می‌گرفته‌اند و ظاهرا به دنبال جلب نظر او برای حضور در اروپا هستند.

پیشنهاد قائم‌مقامی باشگاه پرسپولیس به خاکپور

حبیب کاشانی بارها از علاقه خود به همکاری با محمد خاکپور بازیکن سال‌های قبل فوتبال ایران خبر داده است و قصد داشته است او را به فوتبال بیاورد، اما هیچ‌گاه این اتفاق رخ نداده است و فقط خاکپور جزو گزینه‌های همیشگی حبیب کاشانی بوده است. مذاکراتی صورت گرفته است تا سمت قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس به محمد خاکپور داده شود. سمتی که پیش از این فقط یک فوتبالیست در باشگاه ایران به آن رسیده است و تنها محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاهی به مدیریت ورزشی راه پیدا کرده است. خاکپور هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است و گویا در جلسه دوشنبه بین او و کاشانی درباره پیشنهاد قائم‌مقامی باشگاه پرسپولیس که پس از کاشانی نفر دوم باشگاه خواهد بود، بحث و تبادل نظر می‌شود.