میشاییل بالاک، بازیکن میانی چلسی، گفت فعلا به کناره گیری از فوتبال فکر نمی‌کند. ملی پوش ۳۳ ساله آلمان در دوران ۱۴ ساله فوتبال حرفه‌ای خود برای تیم‌های کایزرسلاترن، بایرلورکوزن و بایرن مونیخ بازی کرده است. این بازیکن درحال حاضر در عضویت تیم فوتبال چلسی است.بالاک به زودی تعداد بازی‌های ملی خود را از مرز صد می‌گذراند و اعتقاد دارد دست کم تا دوسال دیگر قادر به بازی در استمفوردبریج است. وی در گفت‌وگو با SID اظهار داشت: فکر می‌کنم تا دو سال آینده هم بتوانم در بهترین شرایطم برای چلسی بازی کنم. هرگز قصد ندارم به فوتبال باشگاهی و ملی خود پایان دهم. من هنوز بلندپروازی‌های ورزشی فراوانی دارم.

جلسه ویژه در فدراسیون فوتبال برای حل مشکل ترکی

نایب رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه با کفاشیان برای حل مشکل محسن ترکی خبر داد.غلامرضا بهروان گفت: اعضای کمیته داوران در مورد ایشان نظرات مختلفی دارند و به همین دلیل من از کفاشیان خواستم جلسه‌ای گذاشته شود و از ترکی هم برای حضور در این جلسه دعوت شود.وی افزود: مسائلی کوچک به دلیل یکسری بی‌تدبیری‌ها انجام شده و اینک این مسائل بزرگ شده‌اند. داوران ما برای جایگاهی که به دست می‌آورند زحمت می‌کشند و نباید به همین راحتی چنین سرمایه‌هایی را از دست بدهیم.

موضع‌گیری پیشکسوتان پرسپولیس علیه مربی جدید

برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به تصمیم علی دایی به باشگاه به کنار گذاشتن احمدرضا عابدزاده و به ویژه جذب محمدعلی یحیوی موضع‌گیری شدیدی داشته‌اند. بهروز سلطانی، وحید قلیج، داود فنایی، نیما نکیسا که در پرسپولیس سابقه دروازه‌بانی داشته‌اند به شدت نسبت به عقد قرارداد با محمد علی یحیوی که دروازه بان تیم استقلال بوده معترض هستند و در مصاحبه‌های خود نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده‌اند.