همیشه جلوی رئال راحت بازی می‌کنم

جواد نکونام بعد از یک هفته استراحت به تمرینات اوساسونا بازگشته است. این بازیکن ایرانی که سال گذشته با گلزنی مقابل رئال مادرید به بهای خود اضافه کرد،‌ انگیزه بسیاری برای تکرار آن نمایش در بازی هفته آینده مقابل ستارگان کهکشانی خواهد داشت.

نکو می‌گوید: «در سه بازی آخرمان نتیجه خوبی نگرفتیم؛ اما به این استراحت احتیاج داشتیم تا با تمرکز بهتری با مسابقات بازگردیم. بازی با رئال و بارسلونا همیشه برای همه تیم‌ها متفاوت است و بدون تردید با خریدهای امسال رئال ما هم با انگیزه بیشتری به دیدار این تیم خواهیم رفت.»

نکو ادامه می‌دهد: «رئال نمی‌تواند در پامپلونا موفق باشد. چون اینجا هیچ‌کس به این تیم علاقه ندارد و همیشه همه با تمام وجود به دنبال برد اوساسونا هستند. فصل گذشته ما خاطره خوبی از بازی با رئال داشتیم و با شکست این تیم توانستیم در لالیگا بمانیم.»

او درباره تفاوت تیم امسال و تیم سال گذشته رئال می‌گوید: «این تیم با تیم پارسال اصلا قابل قیاس نیست. رئال کاملا متفاوت شده و با ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا بازی‌های متفاوتی انجام می‌دهد؛ اما اوساسونا نشان داده است مقابل ستاره‌ها شجاعانه‌تر و با انگیزه‌تربازی می‌کند. در بازی با بارسلونا دیدید که ما حتی برتر از‌ آنها ظاهر شدیم؛ در حالی که به نظر من بارسا ستاره‌های بزرگتری از رئال دارد.»

او حرفش درباره رئال را با این جمله تمام می‌کند که «هیچ کدام از مادریدی‌ها هم نمی‌گویند که صددرصد در پامپلونا پیروزند.»

از جواد درباره احتمال تکرار گلزنی در این بازی می‌پرسیم. او می‌گوید: «همیشه جلوی رئال راحت بازی می‌کنم و اگر این‌بار هم فرصتی دست بدهد، باز هم گل می‌زنم.»

نکته اینجاست که مربی رئال، مانول پیگرینی، زمانی که در ویارئال بود، خواستار این هافبک ایرانی بود؛ اما با رفتن او به رئال این انتقال هم منتفی شد.

جواد درباره بازی مقابل پیگرینی می‌گوید: «من اکثرا در بازی مقابل ویارئال خوب بودم و شاید بخاطر همین بود که ایشان مرا می‌خواست. امیدوارم که این اتفاق در بازی با رئال هم بیفتد.»