حسین ذکایی، دبیر شورای سیاستگذاری و هماهنگی ورزش سازمان صداوسیما در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره نظارت بر پوشش و نحوه‌ بیان گویندگان ورزشی با توجه به تاکید رییس صداوسیما در این زمینه گفت: به گونه‌ای دقیق و جدی و بدون رودربایستی بر این موارد نظارت می‌شود و خوشبختانه مجریان از خط‌قرمزها اطلاع دارند و آن‌ها را رعایت می‌کنند.

او در پاسخ به این پرسش که چرا از بین تیم‌های تهرانی فقط بازی‌های تیم استیل آذین به طور مستقیم از شبکه تهران پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام شبکه‌های استانی می‌توانند رقابت‌ تیم‌های استانی خود را به طور مستقیم پخش کنند؛ البته این کار به صورت کاملا حرفه‌ای در شبکه تهران انجام نمی‌شود، چراکه از میان تیم‌های تهرانی فقط دیدارهای استیل آذین روی آنتن می‌رود.

البته شبکه تهران درخواستی را به شورای هماهنگی ورزش سازمان صداوسیما داده بود و قرار شد به طور موقت بازی‌های استیل آذین‌، مستقیم روی آنتن شبکه تهران رود تا در صورتی که این شبکه توانایی پخش رقابت‌ها را داشت، روی آنتن فرستادن دیدارهای سایر تیم‌های تهرانی لیگ برتر فوتبال به جز پیروزی و استقلال به عهده آنان گذاشته شود.

دبیر شورای سیاستگذاری و هماهنگی ورزش سازمان صداوسیما درباره پرداخت مبلغی از سوی باشگاه استیل آذین به سیما در قبال پخش مستقیم مسابقات این تیم گفت: تا اندازه‌ای که اطلاع دارم پولی ردوبدل نشده است؛ البته اگر این اتفاق رخ دهد، مساله عجیبی نیست؛ چون نهادها و وزارتخانه‌ها می‌توانند به صورت مشارکتی با سیما برنامه‌سازی کنند و این روند سال‌هاست که در سیما رواج دارد.

وی درباره‌ شایعه قطع پخش برنامه «نود» گفت: هر برنامه‌ای شروع و پایانی دارد؛ ولی من نشنیده‌ام که برنامه «نود» قرار است تمام شود.