واعظی آشتیانی که از زمان حضورش در استقلال قوانین تازه و بدیعی را به این فوتبال آورده است، این بار در اقدامی جالب توجه شماره منزل تمام بازیکنان استقلال را گرفته و برای اطمینان از اینکه آنها بعد از تمرین در خانه به سر می‌برند با منزل آنها تماس خواهد گرفت. مدیرعامل استقلال در این مورد گفت: «از این پس هر هفته به منزل یک یا دو تن از بازیکنان تیم خواهم رفت و چند ساعتی را در خدمت آنها خواهم بود. با توجه به شرایط تیم و فشردگی بازی‌های لیگ استراحت کافی برای بازیکنان تیم ضروری است و از این طریق می‌خواهیم مطمئن شویم که آنها تمام شرایط فوتبال حرفه‌ای را رعایت می‌کنند.»

احتمال حضور پروین در هیات مدیره پرسپولیس

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی جلسه‌ای با مجید فرخزادی عضو سابق هیات‌مدیره پرسپولیس برگزار کرده که گفته می‌شود این جلسه بی‌ارتباط با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس نیست. به گفته حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس سه عضو مورد نظر سعیدلو برای حضور در هیات مدیره به وی معرفی شده‌اند که البته این اسامی هنوز مخفی هستند. ضمنا گفته می‌شود حضور علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس هنوز منتفی نیست؛ چرا که این مربی سابق پرسپولیس در انتخابات ریاست جمهوری مواضع هماهنگی داشته و به همین دلیل او همچنان شانس عضویت در هیات مدیره را دارد.

ناصر حجازی مشاور عالی مدیرعامل استقلال شد

طی حکمی از سوی امیررضا واعظی‌آشتیانی، ناصرحجازی به عنوان مشاورعالی مدیرعامل منصوب شد. واعظی ‌آشتیانی دیروز با حضور در بیمارستان کسری و در دیدار با ناصر حجازی حکم مشاوره ایشان را به وی ابلاغ کرد.

احمد اسدی مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان شد

هیات مدیره باشگاه مس کرمان مدیرعامل جدید این باشگاه را معرفی کرد. هیات مدیره باشگاه مس کرمان پس از برکناری عبدالرضا برهانی‌نژاد از مدیریت این باشگاه صبح دیروز احمد اسدی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کرد.

اسدی سابقه معاونت اداره تربیت بدنی کرمان را در پرونده خود دارد. وی دیروز صبح پس از جلسه هیات مدیره باشگاه مس به بازیکنان معارفه شد.