مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو به ریاست حمید سجادی رییس مرکز توسعه‌ ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان سیدمحمد پولادگر برای چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شد. پولادگر در این مجمع از تعداد ۴۵ رای ماخوذه عضو مجمع با ۳۹ رای به عنوان رییس انتخاب شد. جمشید محمدی سهرابی دیگر کاندیدای ریاست سه رای کسب کرد، دو رای هم سفید بود و یک رای هم به اشتباه به عباسی داده شد که انصراف داده بود. غلامرضا ابراهیمی، دبیر فدراسیون تکواندو به نفع پولادگر انصراف داد. سیدحسین عباسی، لقمان کشاورز و غلامرضا کشتکار هم دیگر کاندیداهایی بودند که انصراف دادند.

ساحلی‎بازان بدون مربی به هایکو می‎روند

تیم ملی والیبال ساحلی بدون در اختیار داشتن مربی هفته آینده به چین می‎رود تا در رقابت‎های قهرمانی آسیا شرکت کند. به گزارش خبرنگار مهر، رضا نایینی، رحمان رئوفی، ابراهیم سنسبیلی و عظیم جزیده نمایندگان ایران در مسابقات ۲۰۰۹ والیبال ساحلی قهرمانی آسیا خواهند بود که در قالب دو تیم ملی «الف» و «ب» با حریفان آسیایی خود دیدار خواهند کرد. احمد خجسته‌، مسوول کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال که اجلاس والیبال ساحلی آسیا را در پیش رو دارد، تنها فردی است که همراه با ملی‎پوشان ساحلی‎باز کشورمان به شرق آسیا سفر می‌کند.

گیلان، قهرمان روئینگ بانوان ایران

گیلان الف بر سکوی قهرمانی مسابقات روئینگ بانوان کشور ایستاد. سومین دوره‌ این رقابت‌ها با حضور ۳۹ قایقران از استان‌های فارس، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه، مازندران، تهران، زنجان، گیلان و آذربایجان غربی در سنگاچین بندر انزلی برگزار شد که در پایان در مجموع تیم گیلان الف با ۱۴۰ امتیاز قهرمان شد، تهران با ۱۲۰ امتیاز مقام دوم را به دست آورد و زنجان با ۳۰ امتیاز در رده سوم جای گرفت. همچنین تیم آذربایجان شرقی با ۲۰ امتیاز چهارم و کرمانشاه و فارس با ۱۰ امتیاز به صورت مشترک پنجم شدند.