خطوط هوایی ترکیه با پرداخت اولیه ۹ میلیون یورو به باشگاه بارسلونا خود را به پیراهن جنجالی این تیم نزدیک کرد.

به گزارش اسپورت کاتالونیا، وکیل اول سازمان هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در جلسه روز گذشته خود با خوان لاپورتا، مدیرعامل باشگاه بارسلونا موافقت طرف اسپانیایی را برای حضور آرم این کمپانی روی پیراهن تیم فوتبال این باشگاه به دست آورد؛ اما مقرر شد در ابتدا تبلیغات این سازمان هواپیمایی در تابلوهای اطراف ورزشگاه، پیراهن تمرین تیم و اخبار منتشر شده در سایت رسمی صورت بگیرد. مردم کاتالونیا طبق یک باور قدیمی اعتقادی به حک شدن آرم تبلیغاتی روی پیراهن تیمشان نداشته و آرم یونیسف سازمان ملل متحد را به خاطر انسان‌دوستانه بودن آن قبول کرده‌اند، هر چند باشگاه بارسلونا به خاطر تبلیغ برای یونیسف از پرداخت مالیات به دولت معاف است.

نکونام: می‌خواهم جزو بهترین بازیکنان اوساسونا باشم

ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونا اسپانیا از اراده جدی برای تمدید قراردادش خبر داد و گفت: می‌خواهم جزو بهترین بازیکنان تاریخ اوساسونا باشم. جواد نکونام مهره کلیدی اوساسونا گفت: بدون هیچ تردیدی قراردادم را با اوساسونا تمدید می کنم و در فصل تابستان پس از استراحتی کوتاه برای این مهم اقدام خواهم کرد. نکونام خاطرنشان کرد: در پامپلونا می‌مانم و دوست دارم به درخشش خود در این منطقه و در این تیم بزرگ و قدیمی ادامه بدهم. مردم مرا می‌خواهند و من نیز به درخواست آنها پاسخی مناسب خواهم داد.

رونالدو سریع‌ترین فوتبالیست جهان

کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید، به عنوان سریع‌ترین بازیکن فوتبال جهان شناخته شد. مجله اشپیگل از کریستیانو رونالدو به عنوان سریع‌ترین بازیکن جهان نام برده است. این بازیکن بالاتر از آرین روین از بایرن مونیخ، تئو والکات از آرسنال و وین رونی از منچستریونایتد قرار می‌گیرد. برپایه گزارش این نشریه آلمانی، سرعت رونالدو ۶/۳۳ کیلومتر در ساعت است و روین با ۹/۳۲ کیلومتر در ساعت در جایگاه دوم قرار می‌گیرد. رابین فن پرسی، مهاجم مصدوم آرسنال، پنجمین بازیکن سریع جهان است. میانگین سرعت این بازیکن هلندی ۱/۳۲ کیلومتر در ساعت است.