وقتی مجیدی در دقیقه ۹۰+۲ گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند‌، چنان با خوشحالی و بغض به سمت نیمکت تیمش دوید که باورکردنی نبود. آنها با این برد ۳۰ امتیازی شدند و تا پله سوم بالا آمدند.

گل‌ها: مجیدی(۴۵ و ۹۲)و رحمتی (۲۲)برای استقلال و کریمیان (۴۶)و صادقی (۸۹،گل به خودی)برای مقاومت ورزشگاه آزادی‌، تماشاچی‌: ۱۵ هزار نفر، داور: محمود رفیعی

اخطار‌: صادقی‌، جانواریو، مجیدی، سیدصالحی ( استقلال)

۱ - صفر (استقلال): شلیک محکم کیانوش رحمتی از ۳۰ متری‌، از میان پاهای دروازه‌بان مقاومت وارد دروازه زردهای شیراز شد. ۲ -صفر (استقلال): اشتباه مصطفی صبری در قطع توپی که با سر برهانی به محوطه جریمه مقاومت رسیده بود‌، مجیدی را صاحب توپ کرد و او با چند متر پیشروی از درون محوطه جریمه گل دوم استقلال را زد. ۲-۱ (مقاومت): هنوز هواداران روی صندلی ها ننشسته بودند که مهرداد کریمیان روی خروج اشتباه محمدی از فاصله ۳۵ متری با یک ضربه چیپ سرضرب و بلند، فاصله را کم کرد. ۲-۲(مقاومت): توپی که با ضربه سر مهاجم مقاومت در شرایطی خطرناک بیرون می رفت با دفع عجیب صادقی وارد دروازه خودی شد. ۳-۲(استقلال): مجیدی در دقیقه ۹۰+۲ کپی گل اول خود را از عمق دفاع مقاومت به ثمر رساند.او بعد از گل از فرط شادی به گریه افتاد.

بهترین بازیکن‌: فرهاد مجیدی با دو گل هوشمندانه‌، زندگی را به استقلال بازگرداند. او الهام بخش این پیروزی شیرین بود.

اتفاق ویژه: تیم صمد بازهم با اشتباهات بچه‌گانه، پیروزی را از دست دادکه گل فرهاد مجیدی‌، بحران را موقتا از آسمان آبی‌ها دور کرد. این مهمترین گل مجیدی در طول این فصل بود.