چهار گل حقی، سه امتیاز استیلی را گرفت

هفته نوزدهم، ورزشگاه یادگار امام قم، تماشاگر حدود ۷ هزار نفر

داوران: هدایت ا... ممبینی، بهرام کیانی، حیدر شکور

گلزنان: داوود حقی (۲۴،۴۱،۴۲و۵۰ پنالتی) (صبا)، افشین چاووشی (۳) و حسین کعبی (۳۱) استیل آذین

کارت زرد: عباس محمدرضایی و سهراب بختیاری زاده (صبای قم)، افشین چاووشی‌، علیرضا نیکبخت (استیل آذین) ترکیب صبا: ارشاد یوسفی، داوود حقی، سهراب بختیاری‌زاده، محمد همرنگ، جابر انصاری، ابوالفضل حاجی‌زاده، امیرحسین فشنگچی، کلمنته (۷۵ رامین رضائیان)، محسن بیاتی نیا، عباس محمدرضایی (۸۵ علی‌لطیفی)، آندریاس (۴۶ مرتضی کاشی) سرمربی: رسول کربکندی

ترکیب استیل آذین: علی نظرمحمدی، مهدی محمدی، لک چیه را، افشین چاووشی (۵۷ رضا نوروزی)، امیر شاهپورزاده (۷۵ علیرضا نیکبخت)، حسین کعبی، حامد کاویانپور، محمد غلامی، علی عشوری‌زاد (۷۲ شاه مرادی)، علی آذری، علی کریمی سرمربی: حمید استیلی

نمای بازی

استیل آذین درشرایطی که تا دقیقه ۳۱ با نتیجه دو بر یک از حریف پیش بود، به یکباره بازی را از دست داد تا شاگردان حمید استیلی در روز درخشش بی‌نظیر داوود حقی، شکست سنگینی را تجربه کنند ودر نهایت‌این دیدار با برتری ۴ بر ۲ به سود صبای قم به پایان برسد. صبا در حالی در مقابل استیل آذین به پیروزی رسید که رسول کربکندی باصبا اولین پیروزی را به دست آورد تا یکی از سرمربیان خوشحال لیگ برتر لقب بگیرد.

شرح گل‌ها : شوت از راه دور افشین چاووشی در دقیقه ۳ با اشتباه ارشاد یوسفی همراه شد تا استیل آذینی‌ها گل زودهنگامی را به ثمر برسانند.

در دقیقه ۲۴ ضربه‌ایستگاهی داوود حقی از سمت چپ بدون برخورد به بازیکنان حاضر درمحوطه جریمه تبدیل به گل تساوی بخش برای صبای قم شد‌.

گل دوم استیل آذین در دقیقه ۳۱ به ثمر رسید‌. حرکت پا به توپ حسین کعبی و دریبل یار مستقیم کعبی را در موقعیت گل قرار داد که با ضربه‌ای چیپ دروازه صبا را باز کرد‌.

در دقیقه ۴۱ ضربه‌ایستگاهی داوود حقی به زیبایی در قعر دروازه استیل آذین جای گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۴۲ اشتباه محرز نظرمحمدی و خطا روی محسن بیاتی‌نیا پنالتی را نصیب صبا نمود که داوود حقی آن را به گل تبدیل کرد.

ضربه ارسالی در دقیقه ۵۰ به سمت دروازه استیل آذین با خطای هند چاووشی همراه شد تا صبا صاحب پنالتی دیگری شود و داوود حقی چهارمین گل خود را به ثمر برساند.

اتفاقات ویژه: علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن نیمکت نشین استیل آذین از ابتدای بازی در نیمه دوم مورد تشویق هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفت و ‌این در حالی بود که تعدادی از هواداران به سردادن شعار علیه حمید استیلی پرداختند‌.