در سومین روز مسابقه‌های بوکس جام ستارگان جهان که با حضور ۹۰ ورزشکار در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد، در وزن ۹۱ کیلوگرم علی مظاهری در جمع چهار نفر پایانی با نتیجه هفت بر سه مغلوب «جولیوس سزار کاستویلو» از اکوادور شد و به مدال برنز قناعت کرد. مظاهری در قالب تیم دوم قاره آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده بود. علی مظاهری نخستین بوکسور ایرانی است که در مسابقات ستارگان جهان شرکت کرده و به مدال برنز دست یافته است.

خلیلی انصراف داد

رییس تکواندو نیروهای مسلح از شرکت در مجمع انتخاب رییس فدراسیون تکواندو انصراف داد. علی خلیلی که از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ریاست نام برده می‌شد، روز پنجشنبه انصراف خود را به امور مجامع سازمان تربیت بدنی اعلام کرد. گفته می‌شود، مخالفت نیروهای مسلح و ماندن پولادگر به عنوان نامزد احراز پست ریاست فدراسیون از دلایل انصراف وی بوده است. مجمع انتخاب رییس فدراسیون با حضور پولادگر، ابراهیمی، کشتکار، سهرابی، عباسی، لشکری و کشاورز امروز برگزار می شود.

زنگی آبادی: دوچرخه سواری ۳۱۶میلیون بدهی دارد

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: بر اساس گزارش مسوول مالی، فدراسیون را با ۳۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بدهی تحویل گرفتم. علی زنگی‌آبادی ادامه داد: قصد ندارم تلاش‌های انصاری رییس سابق را در مدت حضور در فدراسیون نادیده بگیرم؛ اما واقعیت این است که به استناد گزارش کمیته مالی، فدراسیون را با ۳۱۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بدهی تحویل گرفتم، این درحالی است که واعظ آشتیانی رییس اسبق، فدراسیون را ۴ماه پیش با ۱۸۰ میلیون تومان پول به انصاری تحویل داده بود.

دو ستاره کشتی جهان به لیگ ایران می‌آیند

دو چهره شاخص کشتی آزاد جهان تیم نفت را در لیگ برتر همراهی می‌کنند. تیم کشتی آزاد نفت تهران برای تقویت تیم خود در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر، دو قهرمان نامدار روسیه را به خدمت می‌گیرد. حاجی مراد گاتسالوف دارنده پنج مدال طلای جهان و المپیک در ۹۶ کیلو و بلال ماخوف برنده دو مدال طلای ۱۲۰ کیلوی جهان شنبه در تهران خواهند بود تا قرارداد خود را با تیم نفت تهران به امضا برسانند.