حبیب کاشانی بعد از عرض تبریک به بازیکنان استقلال اهواز که زحمت کشیده و پرسپولیس را برده بودند‌، به جمع بازیکنان عرق کرده و دمغ از شکست برگشت و بابت باخت در اهواز از آنها انتقاد کرد. او با اشاره به برخی مسائل انضباطی در هفته گذشته به بازیکنان یارد‌آوری کرد که برخورد با مسائل این چنینی وظیفه همیشگی اوست و اینکه ۲۰ روز دیگر سرپرستی باشگاه را تحویل می‌دهد دلیلی بر مماشات نیست. او با اخطار به برخی بازیکنان یادآوری کرد که بیشتر رعایت کنند.

داور عربستانی در جریان بازی غش کرد

در اتفاقی کم نظیر روز پنجشنبه در بازی الاهلی و الفتح در لیگ عربستان داور بازی از حال رفت و نقش بر زمین شد. در حالی که این بازی تا دقیقه ۸۲ با نتیجه ۱-۱ پیش می رفت ناگهان یحیی الظهرینی داور مسابقه نقش بر زمین شد و بدون آنکه با چیزی برخورد داشته باشد، از حال رفت. عبدالرحمن الامیری داور چهارم مسابقه به جای او قضاوت میدان را در دست گرفت.

پیش‌بینی یکصد هزار یورویی یک شرط بند سوئیسی

یک شهروند سوئیسی با پیش‌بینی درست نتیجه تمام هشت‌بازی سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا ۱۱۲ هزار یورو جایزه به جیب زد. او با پرداخت تنها سه یورو در یک شرط‌بندی اینترنتی شرکت کرده بود. شانس هم نقش فراوانی در خوش اقبالی او داشت، چرا که تا دقیقه ۸۷ هم دو پیش‌بینی او نادرست بودند. اما، گل دیر‌هنگام و تساوی بخش میرو ساولیویچ در بازی چلسی - آپوئل نیکوزیا و همچنین گل دقیقه ۹۵ ایوگنی آلدونین در بازی بشیکتاش - زسکامسکو باعث شد تا تمام پیش‌بینی‌های او درست از آب دربیاید.

حقیقی‌: نمی‌توانستم آن توپ را بگیرم

حالا همه به دور اندیشی امیرقلعه نویی و سپاهان بابت استخدام مهدی رحمتی با وجود مخارج بالا آفرین می‌گویند چون شاید اگر این بازیکن‌؛ گلر پرسپولیس بود‌، قرمز‌ها در جمع مدعیان اصلی جام بودند. تیمی که در این فصل کم گل مفت نخورده‌. علیرضا حقیقی که حالا از او به عنوان مقصر اصلی شکست یاد می‌شود‌، در پاسخ به احمدرضاعابدزاده که در رختکن با عصبانیت از اوانتقاد می‌کرد و می‌گفت این چه گل‌هایی است که تو و میثاق می‌خورید، گفت‌: شوت میلاد خیلی محکم بود و من حتی اگر زیر توپ بودم نمی توانستم آن را مهار کنم.