استقلال اهواز 1 ـ پرسپولیس صفر

کریس رونالدو میداوودی

یک دروازه‌بان خوب گاهی به اندازه یک قهرمانی می‌ارزد. این را پرسپولیسی‌ها با گوشت و پوست احساس کردند...

گل: میلاد میداوودی (۹۰+۲)

۲۰ آبان ۱۳۸۸، هفته نوزدهم لیگ برتر، ورزشگاه تختی

تماشاچی: ۲۵هزارنفر

داور: علیرضا فغانی اخطار: حسین بادامکی، مجتبی زارع (پرسپولیس)، جواد رزاقی، جاسم صادقی(استقلال اهواز)

استقلال اهواز: نادر غبیشاوی، جاسم صادقی(۸۳ حمیدرضا رجبی)، حسین ماهینی، محسن ارزانی، جواد رزاقی (دیه گو ماکسیمو)، عبدالله توحیدی‌مهر، فرانک آتسو، رضا معقولی، هادی خنیفر، میلاد میداوودی، اسماعیل شریفات

پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، نبی باقری‌ها، ابراهیم شکوری، تیاگو، حسین بادامکی، مهدی شیری(۶۸محمد پروین)، محمد منصوری، مجتبی زارعی، محسن خلیلی(۷۲ هادی نورزوی)

شرح بازی: برخلاف انتظار، بازی با هجوم‌ بازیکنان پرسپولیس آغاز شد. تیمی که برای شکست طلسم چند ساله اهواز به میدان آمده اما در نهایت موفق به گلزنی نشد. با این حال نکته جالب بازی قرمزها این بود که در اکثر اوقات این مسابقه کنترل میدان را در اختیار گرفتند. جنگندگی هافبک‌های این تیم و بازی‌سازی مدافعان، ریتم دلپذیری به بازی پرسپولیس داده بود، اما آنها به اندازه کافی موفق نبودند. استقلال اهواز هم که با وجود شرایط میزبانی بازی را آغاز کرده بود، تنها دل به حرکات عمقی میلاد میداوودی و شوت‌های وی بسته بود و در نهایت با کاشته استثنایی میلاد به پیروزی رسید. آنها با این برد ۲۷ امتیازی شدند و به استقلال چسبیدند.

بهترین بازیکن: شاید نادر غبیشاوی، دروازه‌بان استقلال اهواز پرکارترین بازیکن میدان بود. البته او واکنش‌های عجیب و غریب نداشت، اما کمک زیادی در حفظ دروازه استقلال مقابل حمله‌وران پرسپولیس کرد، البته امتیاز بهترین بازیکن به میلاد میداوودی می‌رسد که تکلیف این بازی را به تنهایی روشن کرد.

شرح گل: ۱ـ۰ استقلال اهواز: میلاد میداوودی از فاصله ۳۵متری، ‌توپ قوس‌داری را در دقیقه ۹۰+۲ به سمت دروازه حقیقی شلیک کرد که این دروازه‌بان باز هم در مهار یک شوت از راه دور ناکام ماند و سه امتیاز این مسابقه به استقلال رسید. حقیقی پارسال در بازی فولاد از فاصله ۴۰ متری از احمد آل نعمه گل خورده بود.